**synne** Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Har dere noen tips til hva jeg kan finne på med min 17 mnd gamle datter? DAgene blir så like her i huset, og kommer ikke på ting hun er gammel nok til å gjøre enda.. Har dere noen gode ideer er det bare å slenge de ut!! Har prøvd å tegne litt, men har ikke vært så veldig poppis enda, iallefall...
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Finger maling er alltid gøy, og kan brukes som presanger senere, bygge klossetårn og rive det ned (en kjempe suksess hos oss)
imsdal med julesmak Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 -Maling er en kjempe hit her (han er 15,5 mnd) spesielt med en svær malepensel på store ark Ellers liker han veldig godt et kjelesett han har fått, da sitter han lenge på gulvet og rører rundt i grytene. Ut på tur er alltid kjekt, selv om det regner ) Her er det ekstra stas når han får gå ett stykke selv og så kan dere jo se på alt det rare som man kan finne på veien. Mate fugler. Kaste ball. Tur i skogen, klatre over busk og kratt.
Minmai Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Store plastperler til å sette på brett har min datter elsket å holde på med siden hun var ca 17 mnd. Måtte passe på så de ikke havnet i munnen da. Duplolego, legge klær i vaskemaskinen, og ta ut og henge opp de minste plaggene var morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå