Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Nå reiser jeg vekk på ferie og kommer ikke til å være her inne neste uke, men jeg kommer til å tenke masse på dere og håpe alle blir gravide denne pp. Lykke til alle sammen, Vi snakkes uke 42!!!!!!
Krokodillemor Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk! Jeg drømmer om at innen fire uker er forumet tomt fordi alle har flyttet til 1.-trimester, men det blir kanskje med drømmingen...
kokosyklus Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk:) Jeg håååper... er jo bare i 1.pp da, men er såååå utålmodig:) ha ha!!! Lykke til alle sammen!
Norwegian by injection Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2006 Ville bare dytte denne opp igjen så at alle 41 jentene fikk se den ))
Alba44 Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Tusen takk for det!!! Masse lykke til du også & ha en kjempefin ferie!!! )
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Takk USAmamma! Det blir en spennende uke, får se hvor lenge jeg klarer meg før jeg tester:) IKM søndag 15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå