*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vet heller ikke hva HSG er..
attpåklatt!! Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Tror det er røntgen.... Sikkert helt greit.... ihvertfall ikke for j...... Lykke til!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 det er røntgen ja! kan ikke tenke meg at det er vondt,men vet ikke. røntgen andre steder kjenner man jo ikke.....
KS 15.08.07 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2006 Røntgen av egglederne med kontrast !!
Lillegullet130707 Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Vet ikke om det er vondt. En venninne av meg tok gjennomspyling av egglederne for å sjekke at de var åpne. Det gjorde visst veldig vondt, husker ikke om det var røntgen... Jadda, dette ble du sikkert mye klokere av... Sorry, lykke til i alle fall! ;o)
KS 15.08.07 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2006 Høres ut som det er det ja.. Det er jo en form for gjennomspyling.. og de sjekker om de er åpne
Lillegullet130707 Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Masse lykke til i alle fall!!!!! ;o) Når skal du dette? Er dette en del av utredning om man har gått over ett år uten å bli gravid? Eller har de mistanke om at du har det pga infeksjon i underlivet tidligere?
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 For de fleste er det ikke særlig vondt, men det kan sprenge litt for noen. Det kommer av at det er trangt der kontrasten skal igjennom. Det er litt forskjellig hvor godt man klarer å slappe av også, hvis man er veldig anspent kan det merkes mer enn hvis man slapper av.
KS 15.08.07 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2006 Hei ! Skal få gjort det i november. Det må tas på en bestemt dag i syklusen sa de, på dag 8 i syklus så de er sikre på at der ikke er noe der. Det er for å sjekke om egglederene er åpne. Underlivsbetennelse kan gjøre dem tette, men jeg har ikke hatt det (tror jeg..) Har aldri testet psoitivt for Klamydia heller, men det kan sikkert være andre ting som gjør dem tette også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå