Gå til innhold

********** UKE 5 **********


Nickoline med 2 jenter

Anbefalte innlegg

Skriv hvordan din uke er i denne svangerskapsuken så vi kan dele erfaringer med hverandre. Du skriver hva du føler for selv. Tanker, vondter og goder som du vil :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dei samme symptomane som deg Cutrine. Hadde litt ømme puppa i forrige veker, men dei har ikkje vokst!!. Føler meg eigentleg ikkje så gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ut som dagene før mens... har nesten ikke matlyst og tung i hele kroppen... litt halsbrann. men ellers kjenner jeg ikke så mye mer...

gleder meg på at babymagen kommer... kom ganske for i første svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt mensliknende murringer innimellom.. Ellers er jeg sulten støtt.. Men sånn har jeg alltid vært.. Ellers kjenner jeg ikke noe spesielt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ekstreme matlysten avtar-- kjempe treg mage, og den blåser seg opp. ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei :) De invalidiserende rygg og bekkensmertene jeg har hatt siden egget festet seg avtar faktisk!!:) Puppene vokser nå- bhene blitt for trange

Men virker som jeg har fått vann i kroppen- trykker på skinnleggen, og det er mykt utenfor beinet ( hadde mye ødemer sist svangerskap)

føler meg mer og mer gravid- murringer i ny og ne- (første ukene var konstante murringer)

ja ikke for å glemme: Masse mere trøtt!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er jeg 4+1 og da går jeg vel i min femte uke. Jeg er ekstremt tørst og drikker sikkert tre liter vann i løpet av dagen. Puppene er ømme, men tror ikke de har vokst. Jeg er litt hissig og merker at tvn av og til får tårene frem i meg. Har veldig lite murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 4+3 fullgåtte dager. Kjempe trøtt, ømme pupper, endel vondt i korsryggen/bekkenet (kommer og går), spiser ganske mye på kvelden, hadde litt vondt i hodet for noen dager siden,men det har gitt seg nå:), veldig svimmel igår. Kvalmen har gitt seg ...foreløpig. Kanskje fordi jeg drikker endel ingefærte hver dag..? Begynte å spy forrige gang fra uke6...men håper jeg slipper denne gangen! Er mer bekymret for bekkenet. Får endel vondt etter jeg har gått tur, løftet mye osv. Ellers er jeg veldig fornøyd og glad:) Gleder meg til å få en bebis i huset igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er 4 + 4 . jeg kjenner at det til tide er llitt vont (murring) i område rundt livmora. ellers har jeg fått ekstremt såre og vonde brystvorter. er de siste dagene begynt å bli veldig tøtt og tolmodigheta er ikke helt på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 5+0 i dag, og er vel egentlig startet på uke 6...

 

Jeg føler meg fortsatt lite gravid. Er foreferdelig trøtt, og en del svimmel, men ellers er der ikke noen tegn... Jo selvfølgelig, mensen er ikke kommet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4+4 i dag!

Er ekstremt sulten!! Og tørst!! og springer jo dermed på do hele tiden! Er kvalm, men har ennå ikke trang til å spy, ligger bare i halsen og murrer.. Har litt vondt i korsryggen, men dette kan være pga jobben og.. Sitter altfor mye og garantert ikke helt riktig sittestilling!

Er også oppblåst i magen så ser så stoor ut:(

Hmm.. ser litt sytete ut dette...:/ men har det egentlig helt super!! hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+5 i dag. Har vært ekstremt sulten i over en uke nå. Spiser store porsjoner og ofte... huff og huff... Håper det gir seg snart :-)

Ellers er jeg veldig trøtt, har mye luft i magen, stikkinger i magen, vekselvis vondt i korsryggen og ømmere bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+3 i dag. Jeg bytter på å være hard og løs i magen, og sover dårlig. Har også ømme pupper. Ellers hadde jeg flere symptomer før IKM! Har liten matlyst,det er ingenting som frister. Men får da i meg litt mat likevel! Jeg var ufattelig trøtt i første svangerskap, og fikk tidlig bekkenløsning. Så jeg er veldig spent på hvordan dette svangerskapet blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+6 i dag. har vondt i underlivet. Det ikke bare murrer, men spenner seg, strekker og stikker. Er det tvillinger eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+6 idag og er litt sliten, men denne trøttheten har ikke kommit, tørst, murringer i magen, og gråter til alt på tv. Ellers føler jeg meg ikke noe særlig gravid. Ønsker nesten mer tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir altså nr.4 for meg, men det er 4 år siden siste, og jeg føler meg helt fersk!

Puppene er kjempevonde, magen stikker, samt at underlivet er i komplett kaos, føles det som! Ingen mens kommer, men det er bare tre-fire uker siden jeg tok ut p-ringen, så det skjedde litt vel raskt. Jeg som var full forrige helg:( Er egentlig ikke så ofte jeg gjør det, så jeg synes det var dumt at jeg skulle være så (u)heldig..men får håpe det ikke har noe å si..Testen i dag var positiv, jeg tok den på morgen-urinen. I går var den negativ. Men jeg har jo skjønt det noen dager da, trengte liksom ikke testen. Termin 18 juni sier kalkulatoren. Så da er det bare å glede seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er i dag 5+5 og det murrer fortsatt i magen. Var rolig noen dager, men så startet det igjen i går. Blir litt stressa av det. Har hatt masse kviser, men de er heldigvis på retur. Håper huden blir som normal igjen nå. Har litt ømme pupper til og fra. Ellers føler jeg meg ikke så veldig gravid. Det går igjen her ser jeg. Godt å høre at andre har det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Er 6+3 idag og egentlig helt utafor. Dette er mitt tredje barn. Gleder meg veldig, men merker at denne graviditeten er tøff på psyken. Jeg er ekstremt hormonell!!! Jeg gråter, kjefter og ler om hverandre. Helt forferdelig. Dette er ikke meg og føles som en utenfor kroppen opplevelse. Skjønner ikke at det er mulig. Jeg er egentlig ganske rolig av meg. Stakkars de rundt meg. Mannen min skjønner ingenting og gjør det motsatte av å støtte. Ellers er jeg kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg. Trøtt, ja.....hehe. Håper dette blir bedre snart :o) Kan også se mage allerede. Er det flere som er skikkelig hormonelle???? Eller er jeg gal alene hehe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inni femte uke nå og jeg har en del mensmurriger, akkurat som om jeg skulle fått TR.

Ellers har jeg ømmer brystvorter. Det er vel de tegnene jeg har hittill, dette er så veldig spennende å se hva som skjer med kroppen fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...