Gå til innhold

Blir litt trist på veigne av min datter....ang farfar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine gledet seg kjempe mye til å bli besteforeldre for første gang noe som jeg synes er kjempe koselig:) De vil se dattern min så mye som mulig og har fått flere gaver da hun ble født( store ting og klær og div..)

Samboern min har en datter fra før, da hun ble født fikk samboern min og eksen hans mye av foreldrene hans. Men nå som vi har fårr en datter sammen, så har vi ikke fått noen ting. Jeg synes det er litt trist, selvom vi bruke mye av de tingene til dattern vår nå. Men alikkevel, så synes jeg det er litt trist.

Synes dere det er teit fra min side??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke teit å ønske at barna skal likebehandles av besteforeldrene. Likevel tenker jeg at hvis stedatteren din fikk utstyr som kan brukes av neste baby også så kan det være at hans foreldre ville gi dette for å "hjelpe til" slik at det ikke skulle bli så tøft økonomisk for dem. Når de ser at dere har "alt" dere trenger så er det ikke nødvendig for dem å hjelpe til.

Ellers bør barna få tilnærmet likt, synes jeg.

Skrevet

Ja, noe av det man får er jo egentlig til foreldrene. Vi fikk f.eks. vogn til førstemann. Regner ikke med å få en ny eller tilsvarende i penger til nestemann. Smågaver, dåpsgaver ol bør være omtrent likt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...