Gå til innhold

Oslo treff - 11 oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Da prøver vi igjen - treff på onsdag 11 oktober kl. 1200 på kafeen på

Sten & Strøm.

Håper å se mange av dere der sammens med oss.

God helg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det treffet skal jeg virkelig prøve å få med meg... *smiler*

Gleder meg til å hilse på dere.

Skrevet

Kos dere! Er selv på jobb, så det blir vanskelig å få til.

Skrevet

Dessverre så er jeg og Thyra på babysvömming med Leonora og Sondre (gumelillan og Selma62).

Dere får ha en riktig fin treff.

Skrevet

Hei Pusk

Ja, Ronja har rett, det er babysvømming. og nå har jeg misset ut de to forrige så denne gangen er planen klar - det skal svømmes!

Skrevet

Jeg er også på jobb, så dere får bare kose dere masse uten oss!!

Skrevet

Ser at det er flere som det ikke passer for onsdag...Er det en ide å bytte dag, eller blir det bare surr? Hva tror du pusken? Og dere andre?

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å komme på treff hvis jeg orker. Er så sliten for tiden. Ellers har vi pleid å bruke mandagen til modenmammatreff tidligere i år. Tror det var en dag som passet for de fleste. Vi hadde treff på den fraske kaféen, som nå er nedlagt. Etter dette har det kun vært ett treff fordi man ikke har blitt enig om sted. Det siste stedet som er foreslått er Mecca. Der er det blant annet lekekrok hvor de litt større babyene kan bevege seg litt.

Jeg foreslår at de som kan/har lyst/orker treffes på onsdag, så kan vi gå over til mandagstreff igjen fra neste uke.

Men hvordan finner vi hverandre? Kjenne de fleste her, men Pusken og Phantomet kjenner jeg ikke. Det kan være mange med barnevogn som er på kafé. Er det bare én kafé på Sten & Strøm?

Skrevet

Vi kan gjerne gå over til mandager for min del. Det har ikke særlig betydning for meg igrunnen.

Jeg tar turen til Sten og Strøm på onsdag, og håper at andre gjør det også.

Når det gjelder å gjenkjenne de som kommer på treff, så mener jeg å ha hilst på Pusken den ene gangen jeg var på BiM treff i vår, men det kan hende jeg tar feil nå.

Jeg stiller ihvertfall med knall rød Queeny vogn og håret i hestehale... *ler* Det er vel i overkant å kreve blomst i knapphullet eller rødt skjerf? *ler*

Skrevet

Hei igjen damer!

Jeg kommer til å dra til Sten og Strøm på onsdag - og jeg har truffet deg pregnanta på både DiM og BiM treff.

Det stemmer at vi har truffet hverandre på Bim treffe phantomet, og jeg gleder meg til å treffe den :-)

Håper flere kommer - og at stedet egner seg til treff.

Vi sees onsdag kl. 1200.

Skrevet

Hmmmm, da er det vel bare det at jeg ikke kjenner nikket ditt. Forresten, har du briller? Det har i hvert fall jeg, og vi har rød Teutoniavogn.

Skrevet

Ja da, jeg har briller jeg :-)

Jeg ble litt usikker nå, men mener at vi har hilst på hverandre på BiM treff.

Vi sees på onsdag!

Skrevet

He he, dere har hilst på hverandre ihvertfall 1 gang -for da var jeg og Hannah der, og Phantomet, jeg holdt datteren din Pregnanta, når du var på toalettet, og strikkballen, dream og amiga var der også:-) Det var på Cafe le Francais, og vi satt nærmest inngangen mot toalettene...hm....kommer ikke helt på hva jeg spiste men synes egentlig jeg husker mye;-))

Skrevet

Ja du er flink du Attpåklatten :-)

Første gang jeg hilste på deg Attpåklatten var rett før du fikk din lille prinsesse - da var også Pregnanta der!

Skrevet

Var vel på Will`s det! Første Oslo-treffet jeg var på det. Og da spiste vi masse mat og dessert og Babyonboard spiste to desserter - ha ha ha .....husker det jeg;-)

Skrevet

Det stemmer det!

Utrolig hva man husker bare det er mat med i bilde :-)

Skrevet

Ja, men da må jeg jo ha truffet deg to ganger da, Atpåklatten! Men på Will's var det jo så mange og det var jo litt mørkt der også.....eller....? (Når man er så moden som jeg er, begynner visst hukommelsen å skrante også.....)

Men, det jeg egentlig skulle si, var: Hva med resten av folket her inne??? Oslogjengen, Follogjengen (you name it), er det ingen fler som kommer på onsdag?

Skrevet

Å jada:-) Har nok truffet hverandre ca 3 ganger tror jeg. Jeg kommer ikke på treff til onsdag. Vet ikke med de andre fra Follo.....:-)

Skrevet

Blir nok litt vanskelig for denne Tårnfrid da.

Jobber natt til onsdag og på den tiden treffet skal være ligger nok mor i bingen, utslitt etter en lang natt.

Barna mine skal jo "snart" konfirmeres, så de må nok ha fri fra barnehagen for å være med på treff. Lille Snupp kan jo sitte rolig lenge bare hun får mat, men EldsteMann har bikket 4 og han er vel ikke aktuell engang.....

Skrevet

Moffi og Dream kommer kanskje....hvis ikke moffi er på vei til å bli syk da. Fryser, har vondt i en tå (betennelse?) og litt i hodet. Litt sår i halsen. Kanskje fordi Bebisen endelig er helt frisk og sover godt om natta.Da er det ofte slik at kroppen kan si fra og be om dypere avslapning og pleie etter mye nattevåk.

Skrevet

Bra initiativ Pusken! Regner med at vi kommer en tur :-)

Skrevet

Kos dere i morgen!!!! Jeg må desverre holde meg hjemme for å pleie 6-åringen som er nyoperert, men veeeeldig bra initiativ Pusken!

Skrevet

Blir gjerne med på treff neste gang, men i dag var jeg litt trøtt etter Romaturen, var ikke hjemme før halv to i natt. Hadde vært SÅÅÅ hyggelig med et treff til før jeg begynner å jobbe 6 nov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...