Gå til innhold

Ettårsdagen :-(


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

Ja idag er det ett år siden jeg mistet min lille gutt nesten 18 uker på vei.

Fødte en perfekt bitteliten gutt...det er med blandete følelser jeg skriver dette.

Hadde jeg ikke mistet han hadde jeg ikke sittet her med min lille nydelige prinsesse...

Er så ufattelig lei meg for han jeg mistet men ufattelig glad for å ha fått prinsessa.

Ikke lett å føle på dette da de fleste sier at jammen du har jo henne nå...jada jada men jeg er lei meg fordet da og har ett sår i hjertet og må få lov å gråte over den jeg mistet.

 

Lurer ofte på om han ville vært like grei og sovet slik som henne og lurer på hvordan smilet hans ville vært...

klarer bare ikke å la vær å tenke,ikke få ganger mens jeg gikk med henne i magen og etter jeg fikk henne at jeg sitter for meg selv så kommer det noen tårer.

 

Men jeg gråter for meg selv og sørger,

føler at jeg nå bare skal være glad for min nye jente...men såret er like vondt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat akkurat som deg, og vil bare gi deg en klem.. Såret er så vondt, så vondt.. og det vil det være for alltid tror jeg. Men jeg er glad for det, på en måte.. jeg vil ikke glemme. Jeg VIL huske lillegutt..

 

Klemmer fra

 

Alle Kan Se Hva Jeg Har Gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...