Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vi skal kjøpe ny og er usikker på modell... 1. Hvilke merke har dere? 2. Og hvilke funksjoner har den? 3. Hvilken type tøy tørker dere i den? 4. Sliter den mye på tøyet/krymper tøyet mye? Trenger mange gode tips!! TAKK!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Kjøp miele, den er best i test. Eller Aeg, den er kjempe bra. Ikke kjøp Hoover, den har jeg og sluker strøm, og bruker lang tid på å få klærne tørr. En god shitt maskin
Tally Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror det er AEG (er ikke hjemme nå...) og den er jeg fornøyd med. Eller kanskje det er whirepool - nå ble jeg litt usikker, he, he. Jeg tørker alt untatt ull og "finklær" - og et par plagg som jeg ikke vil at skal krympe. Synes ikke den sliter på klærne. Vi har noen silkeskjorter som ser like fine ut etter en tur i trommelen Tror nok at den neste blir en Miele...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Whirlpool. Superfornøyd!!! Skåneprogram + +
-maria- Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Vi har ariston og er veldig fornøyd. Hadde vel kjøpt miele hadde jeg hatt råd men denne er bra den. Den tar 7 kg vått tøy og tørker det bra. Tørker for det mrste kluter, håndklær og slikt og av og til vanlig tøy.
-maria- Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Det slter vel litt på tøyet, så derfor tørker jeg ikke så mye klær, mest håndklær og slikt da.
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Kjøpte Electrolux for ett år siden og er veldig fornøyd! Har mange funksjoner, men de eneste jeg bruker er heltørking og strykefunksjon. Den har sensor slik at den stopper når tøyet er tørt. Den piper når den er ferdig. Vi heltørker bare håndklær og sengetøy, pluss enkelte andre ting. Klær henger jeg til tørk men trumler de på 18 minutter på strykefunksjon når de er tørre. Klærne krymper kanskje en størrelse hvis jeg heltørker dem. Vannet fra tørketrommelen går i samme rør som vaskemaskina, kjekt å slippe å tømme beholderen - synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå