Gå til innhold

Å ha ungene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 barnsfar, på deltid, ikke lett å få seg ny dame... De skygger banen når de hører om ungene. Skjønner dem jo på ett vis, men tror faktisk det er lettere for jentene å finne seg ny, en det er for oss menn. Noen synspunkter !!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest marie-s
Skrevet

Vel, helt ærlig, så har ei dame 4 barn så tror jeg ikke hun har noe letter for å få seg type.

Når det er sagt så er det nok litt enklere for ei jente som har barn å få seg type enn det er for en type med barn å få seg dame. Egentlig så tror jeg mye av årsaken til dette ligger i at de fleste jenter tar selv ansvaret for barna også i forholdet, mens en god del menn overlater barna til dama.

Før jeg selv fikk barn så opplevde jeg at en jeg hadde møtt 3 ganger ringte meg og lurte på om jeg ikke kunne sitte barnevakt for hans 2 barn (som jeg aldri hadde møtt) lørdagskvelden for han hadde barna den helgen og skulle ut med venner. For å si det sånn, jeg møtte han kun en gang til og da gav jeg beskjed om at det ikke funket.

Også har du en annen ting som kan spille inn, ønsker du flere barn? Eller er du ferdig med det nå? Om hun ikke har barn selv så kan det jo være at hun også ønsker seg barn etterhvert?

Men som trøst så kan jeg si at det er ikke like lett for alle jenter med barn heller å få seg type, derfor har jeg gitt opp og jeg har det faktisk utrolig bra:-)

Skrevet

Har det bra jeg også, men dagene uten unger er lange og ensomme. Får vie mitt liv til unger og jobb, og i den rekkefølgen.... en riktig god helg til alle alenemødre og fedre

Skrevet

Tja... vet ikke helt hva jeg mener eller hva som er "sant" i det du kommer med.

Har datet menn med både 1, 2, 3 og 4 barn og kan ikke si at barna har hindret meg i det.... :) Han jeg er kjæreste med nå har 2 barn, og jeg har to barn, ikke vært noen hindring her i gården.

Barn er en berikelse, de gjør noe med en mann. Han har en erfaring og en måte å leve livet på som er helt ulikt en mann i 30 årene uten barn. En positiv erfaring selvsagt :)

Eneste som kan få meg litt skeptisk er om han har 4 barn, og alle har hver sin mor... DA lurer jeg på hva som er galt med han siden ingen av damene har klart å holde ut med han... hehe. Eller hva som er galt med han siden han ikke klarer å slå seg til ro med ei dame... Jeg vil selvsagt ikke like å bli dame nr 5 i rekka med hans barn.

Stå på du, er sikker på at det finnes en jente der ute til deg også!

Skrevet

Tror ikke det er noe lettere oss jenter... Det har vært en hindring for noen at jeg har to barn.. Spesielt hvis de ikke har barn selv. De vil gjerne oppleve det for første gang sammen med noen.

Tror det er annerledes hvis de har barn selv.

Skrevet

hmmm... jeg er alene med en unge på 4 år. har aldri hatt møtt en mann som skygger banen pga det.... det er jo mange som vil ha familiepakken.

det hadde egentlig vært ideellt for meg å finne en mann som har barn fra før, men helst hadde dem 50% eller mer. da slipper jeg å føde flere barn samtidig som jeg får flere barn likevel. og så vet jeg at en alenepappa som regelhar litt i hodet og er litt mer moden enn andre menn. før jeg ble gravid har jeg datet menn med barn. det er jo kinderegg. hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...