Gå til innhold

MAGEBILDE... når vi legger ut nytt mage bilde, så hadde det vært moro om de som ville skrev seg på her....


Gjest

Anbefalte innlegg

slik at vi kan følge med på magene til hverandre... og samenlikne oss med hverandre...

 

jeg syns det er såååå moro å se andres mage bilde, og vi i aprilklubben er jo ca like langt..(det er iallefall noen som er veldig nær oss i uker her..)

 

hver gang vi legger ut et nytt magebilde så skriver vi det her... ok??

de som vil da..

 

jeg har lagt ut noen magebilder under nicket mitt: Endelig_spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi... fått mage du jo :) Syns i hvertfall at det er noe på vei :) har fått mage jeg oxo..Tenkte og legge ut flere etterhvert...føler den har vokst mere enn hva bildet viser nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:)

føler meg som en liten blubbe om dagen... hehe..

 

ja dette blir vårt første barn, så vi gleder oss kjempe masse:))

tiden kan ikke få gått fort nok.. hehe!1

 

hva med deg da? første barn??

har ikke lagt ut noen mage bilder du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nej det har jag inte.

 

Jag har en gutt på 13 månader hemma och har inte blivit av med magen sen den födseln, så det kommer att dröja innan jag kan se en gravid kule....Men det var kul att se på dig hur min gravidmage "egentligen" ser ut (er i uke 13 nå) under allt mykt. De säger att man får mage snabbare med andra barnet, så det var därför jag undrade. Men jag har bilder från förra svagnerskapet och hur den lille ser ut idag under Orris-hade samma níck då och ingick i augusti ´05 klubben.

 

Kanske jag vågar lägga ut uke 20 eller nåt när man börjar se något...haha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fina magebilder ni har lagt ut!

 

Om man ska kunna jämföra med varandra så kunde det varit fint om man också skrev ut i vilken vecka man var i när bilden blev tagen.Det finns utrymme för det när man lastar upp bilden och lagrar den.

 

Fortsätt att lägg ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Nå har jeg også lagt inn magebilde, ligger under nicket mitt. Dette er magebilde fra i dag, er 13 uker med tvillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så stor mage du har fått allerede...:):)

var redd jeg hadde tvillinger jeg, for er blitt spådd det, og har masse tvillinger rundt i familien, men når jeg ser hvor stor magen din er, så tror jeg nok det bare er en hos meg....

 

men uansett misunner jeg deg den store fine magen:)

 

lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, magen kom ganske fort denne gangen, hehe... Skulle liksom holde det skjult til uke 12 vi da, men det gikk jo ikke :) Har i tillegg alle de andre "plagene" allerede også da (myyyye raskere mett, føler jeg må strekke ryggen for å få pustet ordentlig innimellom, orker ikke ligge på ryggen osv), men det er kjempemoro også da :)

 

Synes magen din er søt også jeg, med den kulen :)))) Kommer nok (myyye) mer etterhvert, hehe...

 

Lykke til til deg og dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har lakt ut bilder under mitt nick jeg også.Har tatt nytt i dag 13+1..regner med og få lagt inn det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei da fant æ endeli ut korsen æ la ut bilda. ligge bilde under margrethe80 .

 

min første graviditet , og jeg hadde noen kilo for mye da æ blei gravid,men litt mage/endring av form har d blitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for de som ikke vet det, eller han sett så har jeg lagt ut noen nye bilder. Ta en titt da vel.. Begynner og ser at det skjer noe hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...