minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 hva menes med det? hvordan gjør dere det? mi snuppe er straks 6 uker og har et vanvittig sugebehov. har begynt å få litt mer orden på måltidene men kveldene så må ha puppen for å roe seg ned.... hun kan ligge i timesvis og jeg kjenner at ho ikke suger mer enn et par tak av og til og så ligger hun å roterer med tunga bare så det er ikke for maten sin skyld tror jeg... har prøvd med sutt men ho bare gjeiper og spytter den ut igjen..... er det noen av deres som har nektet sutt til å begynne med men tar sutten etterhvert (har prøvd alle de forskjellige merker jeg har kommet over.....)
Lilje74 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Noen barn kan kanskje trenge litt lang tid på å spise også?
WP-TLogPeanut Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jepp... tuppa mi nekta ... Prøvde med flere forskjellige merker,men da ble jo hu mer forvirra. Så jeg bestemye meg for en type smokk.og øvde med henne , hehe.. Hver gang hun sovna med puppen i munnen , lirka jeg den ut og satte inn smokken isteden... det tok 3 dager,så godtok hun smokken...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 lilje74... det er jeg klar over, for hun pruker lang tid til å spise til vanlig men det jeg mente var at ho sovner der og kan ligge i evigheter....ikke ba for henne at det siver melk inn i munnen hele tiden. det hender hun våkner og setter i vranga.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 wenkepia... det var veldig lurt! takk for tipset:)
Matpakke Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Gutten min ville gjerne ha smokken, men skjønte ikke hvordan han skulle holde den inne selv... Det resulterte i mange lange stunder hvor jeg og mannen min satt/lå og holdt smokken inne for å få ham til å sove. (Han dyttet den ut hele tiden fordi han beveget tunga som om det var et bryst han hadde i munnen.) Han ble gradvis flinkere, og når han var ca. 3 mnd hadde han skjønt tegninga - og da ble tilværelsen enklere for far og mor :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå