Gå til innhold

mphs(14.09.05) Ribbestrikket ullbukse


Anbefalte innlegg

Skrevet

På en tidligere tråd var det ei som etterlyste mønster til ullbukse. Du sendte mønster pr mail. Kunne du vært en engel og sendt til meg og?

 

I så fall sier jeg tusen takk, skulle du ville gjøre det, kan du sende til [email protected]

 

:-)

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Skrevet

Hej!

 

Kunde du vara snäll och skicka oppskriften till mig också?

Har massor av rest garn och behøver ett par ribbestikket ullbukser till min lilla prinsessa...

 

Tack på førhand :)

 

[email protected]

 

Skrevet

Og meg :)

 

[email protected]

 

 

Jeg har oppskrift på nøstebarns ribbestrikkede genser (1942) hvis noen er interesert..

 

Skrevet

Hei.

 

Da har jeg sendt oppskriften til dere alle tre.

 

Lykke til med strikkingen.

Skrevet

Jeg fikk en mail der det stod at du ikke kunne ta imot mailen fra meg.

 

Kan du sjekke mailen din og si fra når jeg kan prøve å sende en på nytt.

 

Skrevet

Hei, hei. Nå er jeg ferdig med buksa!! Blei så fin atte, naturfarget med blå striper på beina.

(var jeg som spurte forste gang så jeg har hatt litt tid på meg...)Takk for oppskriften!

 

Vil bare si at jeg droppa å felle inn så mye på beina, fellte bare noen få masker øverst på låret. Siden det er ribbestrikk så utvider jo strikken seg ikke mer enn nødvendig. Satser på å bruke bunsa til neste år også, og syntes det første beinet blei så smalt.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...