Luka har 4barn♡ Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 På en tidligere tråd var det ei som etterlyste mønster til ullbukse. Du sendte mønster pr mail. Kunne du vært en engel og sendt til meg og? I så fall sier jeg tusen takk, skulle du ville gjøre det, kan du sende til [email protected] :-)
Gjest mphs Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Klart jeg kan. Har sendt mail allerede.
mettekr Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 hei, er på jakt etter en 'enkel' ribbestrikket ullbukse.. [email protected]
momalolinon Skrevet 9. november 2006 #5 Skrevet 9. november 2006 Hej! Kunde du vara snäll och skicka oppskriften till mig också? Har massor av rest garn och behøver ett par ribbestikket ullbukser till min lilla prinsessa... Tack på førhand [email protected]
gladmammatel2 Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Og meg [email protected] Jeg har oppskrift på nøstebarns ribbestrikkede genser (1942) hvis noen er interesert..
*bubbs* Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 er det en ullunderbukse? [email protected]
Gjest mphs Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Hei. Da har jeg sendt oppskriften til dere alle tre. Lykke til med strikkingen.
Gjest mphs Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk en mail der det stod at du ikke kunne ta imot mailen fra meg. Kan du sjekke mailen din og si fra når jeg kan prøve å sende en på nytt.
Gjest Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Ingrid77! Jeg er interessert, og håper du kan sendee den til meg. [email protected] Takk på forhånd! Smil fra Janne
gladmammatel2 Skrevet 10. november 2006 #11 Skrevet 10. november 2006 Send til denne istedet: [email protected] Mailen er antageligvis for stor for spray-adressen. Takk skal du ha
annie-77 Skrevet 10. november 2006 #12 Skrevet 10. november 2006 Hei, hei. Nå er jeg ferdig med buksa!! Blei så fin atte, naturfarget med blå striper på beina. (var jeg som spurte forste gang så jeg har hatt litt tid på meg...)Takk for oppskriften! Vil bare si at jeg droppa å felle inn så mye på beina, fellte bare noen få masker øverst på låret. Siden det er ribbestrikk så utvider jo strikken seg ikke mer enn nødvendig. Satser på å bruke bunsa til neste år også, og syntes det første beinet blei så smalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå