Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Legger det inn her også jeg, siden jeg vet du er på disse sidene.... Jeg er din hemlisvenn ) Vil bare du skal vite jeg ikke har glemt deg, men har bare ikke vært så mye på farta den siste tida som jeg pleier. Hatt litt for mye å stri med de siste dagene, men det hjelper seg nå. Du får noe i postkassa de, om ikke i dag så hvertfall om noen dager. Du er ikke glemt! Klem fra din hemlisvenn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå