Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 min er 10 måneder og gjør det ikke ennå!! når kan man forvente det?
Nr.2imai08 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Alt er jo så individuelt, men vesla her satte seg opp selv rett før hun var 9 mnd, og det skjedde helt plutselig. Jeg snudde meg for å røre i sausen og da jeg snudde meg for å se til henne satt hun fornøyd på rumpa og gliste! Ingen tendenser i forkant, så plutselig så skjer det nok hjemme hos deg også Tror det er store variasjoner her...
♡ Rødhette ♡ Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Er nok veldig store variasjoner paa det.. Lillegutt gjorde det naar han var 7 mnd.. Krabbet og gikk med støtte/langs bortkant/sofa ol naar han var 8 mnd.. Men ikke skjedd stort etter det.. Han er 11 mnd naa.. Og han klarer og staa litt alene paa gulvet.. Bare venter paa at han skal begynne og gaa.. Normalen gaar over et stort omraade.. =D
*Ulrikke* Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Snuppa mi var 8 1/2 mnd. Det bare skjedde helt plutselig, jeg hadde ikke sett at hun hadde prøvd før Alt er nok normalt, hadde ikke stresset enda!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 min var 4 1/2 mnd da han begynte å sette seg opp...altfor tdlig...bare faller til siden hele tiden.....nå er han nesten 7mnd..og tipper over ende hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå