Gå til innhold

lurer på en ting..........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting..........

Jeg må si at jeg syns det er litt rart at folk legger du bilder av sine døde barn på sider som hvem som helst kan titte på.Hvorfor gjør dere dette?Hvis jeg hadde mistet,så ville jeg vernet om de minnene jeg hadde og ikke latt hvem som helst få se den lille.En ting er å dele minner og bilder med sine venner og famile,men jeg stusser litt på hvorfor så mange legger det ut til allmennheten.Desom man legger de ut,så må man jo bare forvente at hvem som helst kommer og ser på bildene,og noen er jeg så syke at de legger ut stygge kommentarer til dere........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor legger man ut bilder av sine barn? Fordi man er stolt over sine barn. Man ønsker å dele den stolthet med andre. Om barnet er dødt eller levende betyder intet for en mamma. Man er like stolt for det.

 

Jeg synes ikke der er forskel på om man dele bilde av sitt døde barn eller sit levende barn som krabber for første gang. Er der forskjelle på de minner? Hvorfor skal der være forskjell på minner?

 

Desverre er der mange stygge mennesker her i verden som kommer med grimme kommentarer når de ser bilder av vår døde barn. Vet ikke hvorfor man har en tendens til å komme med flere stygge kommentarer til mammaer med døde barn (eller handikappet barn) enn mammaer med ikke så pene barn. Kanskje det er en måte å bedregjører seg på?

 

Døde mennesker er ofte ikke pene å se på, men når man elsker det menneske over alt på jorden på vil han/hun altid være vakker. Især for en mamma.

 

Jeg har stor respekt for de som ha lagt ut bilde av det mest verdifulle de har. Selv har jeg ikke gjort det. Ikke fordi jeg ikke gjerne vil dele min sønn med alle, men fordi jeg ikke er sterk nok i å klarer de stygge kommentarer som desverre garantert vil komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Vester & Hans Emil. En mamma synes alltid at barnet hennes er det peneste uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feilen er at døden er tabu, og slike som hovedinnlegger er med på fortsette den trenden. Du vet ikke hvordan du ville ha reagert om du hadde mistet et barn! Det kan godt være at du hadde lagt ut bilde nettopp fordi du hadde vært så stolt!

 

Hvorfor skal ikke en mor til et barn som desverre døde få lov til å skryte og vise frem bilde av barnet sitt. Hun er stolt hun også! Hvorfor er det slik at de som mister et barn skal ties i stillhet? Bilder og snakk om barnet er hysj hysj. De som mener denne oppførsel er riktig er overhodet ikke et medmenneske. De tenker kun på seg selv, fordi de er redde for å være der for andre! Det er slike mennesker som tar avstand fra sine venner når de mister. Ikke stort å skryte av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...