La Perla Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Har dere begynt å bruke det? Når begynte dere i såfall (alder) - og var det for dere begynt å få rynker eller fordi dere tenkte at det var lurt for å forebygge pga alderen? Hehe, beklager teit spørsmål, men jeg har altså nå kjøpt rynkekremer i en alder av 39. Vet ikke om det er sent eller tidlig. Jeg er ikke spesielt rynkete, men vil jo ikke bli det heller.
La Perla Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 ...Hehe, vet jo egentlig det - men da kan det ihvertfall ikke skade heller.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Å jada, har da prøvd mange forskjellige også, men kan ikke akkurat si at jeg har merket den store forskjellen! Det jeg merker på min hud er at jo mer fukt den får jo bedre:-) Og så er det noe med å ikke se ut som man er 25 år lengre;-) Jeg vil eldes med stil ikke panikk:-))) (og som du ser på mine smileys så har de både rynker og dobbelthaker;-)))
Karomamma Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 He he, har brukt dyre ansiktskremer i 10 år, men har masse rynker likevel. Nå sist kjøpte jeg noe greier som skulle "fylle i og viske ut" den dype furen jeg har i panna. Ha ha ha, mannen min fikk skikkelig latterkrampe da jeg viste ham tuben...
phantomet Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror at vil man bedras så er det lett å slippe kosmetikkbransjen til for å bekjempe alderdomstegnene...forfengeligheten får alle til å handle litt irrasjonelt. Men nå er det jo slik at det er mye sannhet i gamle ordspråk...som at Skjønnhet kommer innenfra... Jeg tror fullt og fast på at det som betyr noe er hva man putter inn i kroppen, av mat, væske, hvile og gode emosjoner...ikke hva man smører utenpå huden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå