fikk prins 11.01.07 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg føler at jeg er supertung når jeg går...sikkert fordi jeg har bekkenløsning...lurer på om flere føler at kroppen er mye tyngre nå??? jeg har ikke gått opp så mye..men føler meg svær for det...det viktigste er at den lille har det bra...men jeg lurer da..
Denise:-) Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 jeg vet hvordan du føler deg. vasket nettopp gulvene her hjemme, og aldri har jeg brukt så lang tid. uff og uff, er redd det blir leeenge til neste gang
SpongeBob Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Husk at tyngdepunktet endrer seg, så du bærer vekten på en helt annen måte. I tillegg er bindevevet "bløtt opp" så du er mer lealaus og får lettere belastningsskader, og den glatte muskulaturen som styrer pusten er også løsere så du fortere blir anpusten. Mye som konspirerer mot deg her!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 ja.det er nok slik det er ja....jeg kjenner at tyngdefordelingen er annerledes ......er mer andpusten nå..livmoren har vokst seg så bra opp mot ribbena...nesten iallefall..så jepp...det er småslitsomt...men men..det er verre ting her i livet da...gleder meg til å se prinsen vår jeg..klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå