Velve Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 ...skyldes denne gang et atlfor stort inntak av sjokolade før frokost. Om jeg har gjort dette før?Jepp!- mange ganger.. Nå er jeg 42 år og faller for fristelsen med jevne mellomrom. Etter en slik raptus lover jeg meg selv at dette skal jeg ikke gjennta. Det gjenntar seg det og. Nuvel: jeg får surfe litt før jeg gjør noe nyttig (som feks å spise opp resten av sjokoladen?). Ha en strålende dag, jenter!
Gla-mor Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Kos deg, du, du har sikkert fortjent det. Er vel ikke så farlig når det ikke skjer hver dag, vel (bruker disse visdomsord til egen trøst når jeg har spist usunt).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Ha ha ha - nå fikk du meg til å hoppe i stolen her gitt:-) Tenkte at din lille pode kanskje skulle bli storebror - allerede!!! Ha ha ha!!
Karomamma Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 He he, jeg tenkte også mitt da jeg så overskriften. Litt kvalme tåler manl hvis sjokoladen er god!!!??
MAJA-67 Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 He he, du høres enda verre ut enn meg (og det er godt gjort). Jeg pleier ofte å bli kvalm om kvelden jeg, gjerne etter at jeg har gjort helgeinnkjøpet...
Håper :-) Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Ja nå begynte jeg også å lure :-) Kos deg med sjokoladen du, og ha en kjempe fin helg.
Selma62 Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 ....spise opp resten av sjokoladen... Spiste du ikke opp hele? Det kan neppe være for stort inntak hvis du ikke hadde en konfekteske da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå