Gå til innhold

Brrr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å si at jeg gleder meg til å ta ut vognen i dag og gå tur med småen i regntunge Oslo er en sannhet med modifikasjoner. Det frister mer med innedag, men jeg har godt av å få rørt på meg, lillemann har godt av litt frisk luft og så vet jeg at jeg er så inderlig fornøyd med meg selv når vi kommer hjem igjen :-)

Ha en super fredag og en god helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... jeg sitter og ser regnet slå i bakken.... Tror jeg skur på varmen og blir inne jeg!

Skrevet

God helg, sjæl!

Sitter inne og ser ut på bøyde trær og regn i lufta, huttetu!

Tror vi skal kose oss inne i dag etter jobb og barnehage...

Skrevet

Sitter på jobben nå, og tenker det er innevær resten av dagen :o)

Lille Snupp bruker å sove ute i vognen sin uansett vær. Ligger hun inne blir det bare en liten time. Ute gjerne 2 og 3.

Far sjøl i huset vil på hytta for å jobbe litt, mor har heller lyst til å være i heimen. Mye bedre å være hjemme med god plass, alle fasiliteter og de mest interressante lekene innen rekkevidde!

God helg

Skrevet

Bor på Furuset og skulle ordne pass til Eline i dag, derav t- banen ned til Grønland. Jeg fant frem dunposen hennes og putett henne i, da slapp jeg å ha på så masse klær. har ikke begynt med strømpebukse enda. Glidelåsen tok jeg bare igjen over beina og da ble det ikke så varmt emn akkurat passe.

Det var 7 grader når vi gikk ut og småregn, absolutt ikke vær til en by tur.

Men vi lar ikke være stoppe oss, er ute en tur hver hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...