Elvedatter Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Vi har en liten en på 10 mnd i hus og han spiser samtidig som oss. Og så lenge vi har noe til middag som han kan spise så spiser han det. Men nå for tiden så pusser vi opp leilighet så det blir en del middagsglass må jeg innrømme. Tiden løper fra oss. Så gleder meg til det nye kjøkkenet er oppe og jeg kan lage middag som alle sammen kan spise igjen.
Nr.2imai08 Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Har ei jente på drøyt 9 mnd, hun spiser sammen med oss hver dag, og får det samme som vi spiser. Hvis vi har noe tungt fordøyelig og for salt varmer jeg middagsglass til henne. Koselig og viktig å spise sammen syns jeg!
EmmaK Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Vi spiser middag i 18 tiden og da får lillegutt (6mnd) grøt sammen med oss. Veldig koselig å spise sammen!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jenta vår er 9 mndr og spiser middag kl 16, et par timer før vi andre er middagsklare. Hun spiser middagsglass. Hun får sitte sammen med oss når vi spiser, og da får hun ofte en kjeks eller en gulrot å kose seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå