Gå til innhold

Naboen røyker inne og lukta siver inn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i 2 etg. De som bor i første røyker inne. De røyker inne på stua si og de har døra igjen. Mellom gangen deres i første etasje og vår i andre er det ingen dør bare trapp.

Vi kan merke at det lukter røyk i gangen vår hver kveld og av og til er det så mye at det setter seg litt lukt i klærne våre som henger der. Det verste er at selv om dørene er igjen(hele dører uten glipper oppe å nede) kan en av og til kjenne røyklukt på stua og soverommet vårt.

Hva kan vi gjøre?

Er spesielt redd for babyen som skal sove på soverommet vårt. Klart det er et stykke unna og det blir uttynnet, men alikevel er det jo ugunstig. Det er ikke mulig å flytte nå og de i 1 etg er huseier så vi kan ikke be dem slutte å røyke inne eller sette opp dør eller forheng i trappa.

Noen som vet om det er filter som trekker til seg røyk i gangen som vi kan bruke eller liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei..jeg har litt av samme problem,bare det at her stinker det inne på babyrommet..Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre med det,virker ikke som det er så mye å gjøre..men veldig irriterende ja..håper det ordner seg,ingen vil ha babyen sin liggende i røyklukt..

Skrevet

Tror jeg har hørt om en luftrenser som kan hjelpe. Skal se om jeg finner mer info.

Skrevet

Noe som kan funke er faktisk å sette et glass eller en liten skål med eddik i gangen! Moren min hadde dette i sin trappeoppgang siden huseierne røyket og det luktet røyk opp til henne.

Skrevet

hva med sånn luftrense-maskin da? eller finnes ikke det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...