bollenr3 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 vet ikke hva som er vanlig... men jeg blødde bittelitt samme dagen... dagern etter var det ikke mere blod...
3jenter Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Vet ingenting om stripping men lurer på om det er andre navn på det for jeg har ikke hørt det før nå og har født to ganger. Heter det noe annet visst de først gjør det når fødselen er igang? Er det det samme som å tøye?
bollenr3 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 ja det er det samme som å tøye livmormunnen... det er ikke altid det gjøres, så det kan være derfor du ikke har hørt om det.
lykkeligmed3 Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ble strippet på tirsdag og blødde ikke i det hele tatt etterpå. Ble vel ikke strippet nok:( Jeg har blitt strippet to ganger før også. Første gangen endte med at slimproppen gikk med blod og greier og jeg endte i fødsel. Andre gang fikk jeg litt rosa utflod som varte den ene dagen og var borte den andre. Fødte etter en uke den gang.
mamma`n til petter&ada Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 jeg blødde litt den samme dagen og litt dagen etter....mer brunaktig utflod dagen etter....sorry detaljene:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 takk. Det var oppklarende. Ble selv strippet igår, og i dag kom det mye utflod som var brunaktig på farge. Ble litt redd med en gang, men dette er tydeligvis normalt, da?
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg hadde ikke blødning etter stripping. Bare brun utflod i noen dager som egentlig er gammelt blod da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå