Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 ER det noen som har brukt sovemedisin av noe slag i graviditeten og fått dette foreskrevet av lege? Er uke 39
jet trip Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Våken jeg og. Har ikke brukt sovemedisin. Vet ikke helt hva legen sier til det heller. hadde nå vært deilig å være litt opplagt når fødselen setter i gang. Er uke 38.
pingu-72 Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Godt å vite at det ikke bare er meg som sitter oppe her på morgenkvisten... Får vel prøve å hoppe til køys snart, før sambo står opp og skal på jobb
tutsi 77 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hvis det er en trøst sliter jeg også med å sove godt om natten..lå i et par timer og glana i taket i natt..slitsomt..mitt problem er mest at jeg får så vondt i kroppen fordi jeg ligger så skjeivt..Er i uke 38..heldigvis ikke så lenge til for noen av oss..Tror ikke du kan ta noen form for sovemedisin. Prøv å gå en tur før du skal sove. Konsentrer deg om pusten mens du ligger i sengen..hjelper ihverfall litt for meg. Lykke til i tiden framover:)
suna-78 Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jasså, flere....?! Her er det minimalt med søvn, er sjeleglad hvis jeg har 3 timer en natt!! Har vart endel uker her så jeg vil snakke med lege på neste kontroll om problemet.Tror nok ikke det er noe vi kan ta for å sove jeg heller. Det blir viktig mot slutten å ha nok krefter til fødsel......jammen godt vi ikke har alt for lang tid igjen ja ; )
tessese Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har tatt sovemedisin! Typen het Nozanin tror jeg.. den brukes som sovemed. og mot angst faktisk! Jeg synes den fungerte bra, sov lenge, men ble litt sløv av de dagen etter... De er vist de eneste gravide kan bruke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå