Gå til innhold

Sex-chat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er greit å chatte på msn om sex og onanere med fremmede helt anonymt? Jeg gjør det og synes det er spennende.

Cyberbabe XXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være opp til den enkelte å avgjøre,syntes du det er greit er det jo bare å kose seg.

Jeg for min del tror nok jeg hadde fått bitte litte grann svart samvittighet.

Skrevet

Liker den tanken cyberbabe :D

M

Skrevet

Dersom kjæresten min ikke hadde hatt noe problem med at jeg gjorde det så hadde det vært spennende!

Skrevet

Nope...er likestillt med utroskap...Men så lenge partneren din vet om det og synes det er ok, så stiller det seg anderledes...Men det tviler jeg på...

Skrevet

slettet av moderator, dette er ikke en kontaktannonse side

Skrevet

Nei. Blæh! Føler jeg er ganske frisinnet, men det virker skikkelig turn off på meg. Men jeg er typen som tenner på PERSON jeg da. (så litt av poenget forsvinner om det er anonymt...)

Skrevet

greit du liker det liksom, men hadde du likt at typen din sto å runka til ei jenta på cam å skrev at de tenner hverandre....Nå går jeg jupare i hele greia, men er jo slik det sikkert funker...

Hvordan det er kan jeg ikke si, men hadde det vert typen min så hadde jeg blitt såra!

men om du liker det og synest du ikke gjør noe feil, så kan jo du si det til typen vist han ikke vet det..

Hva er problemet med å si det vist det IKKE er galt i deres forhold;);)

ingen sure miner:D

Skrevet

Vet ikke om det ville gitt meg så mye å snakke med en mann om sånne ting, siden jeg allerede har en mann... men det ville kanskje vært spennende med feks ei jente, vet ikke :D

Men på en annen side, hvordan vet man i såfall at det virkelig er en annen jente på den "andre siden" og ikke en kåt fyr? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...