Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg får lov av dere da? ;P

 

21 år, alene med 2 små snupper ( 3 år i desember, og 5 mnd), bor i Akershus..nærmere bestemt ski..

 

Er på dib aaaaaaaaaaalt for mye..Alt ALT!!! for mye ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen!

 

Sidan du er her alt for mykje var det bra du fann enno ein debatt då ;-p

 

Her var voldsom aktivitet for ei stund sidan, men no er det visst ganske labert. Du får hjelpe oss å lage litt liv!

 

:o)

Skrevet

Hehe, i will...

 

;)

 

 

Natta..*sooooooove*

 

 

PRIKK PRIKK!!!

Skrevet

¨Så klar t det nemi!!!!!!!!!!!!! ;o))))

Skrevet

wow! 21 år med to små aleine!! må si jeg er mektig imponert over deg altså!!!!! går det bra?? eller er det tungt være aleine??? Må si du er super tøff altså!!! hi hi!!!!

 

klem og velkommen

 

hilsen en gamling.......er 25 jeg da.............................he he..

Skrevet

Hehe, ikke så mye å være imponert over gitt..mange som har det verre enn meg.. får masse hjelp. og "snart" er jeg ikke alene mer heller:D:D *håper jeg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...