små Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hvis jeg får lov av dere da? ;P 21 år, alene med 2 små snupper ( 3 år i desember, og 5 mnd), bor i Akershus..nærmere bestemt ski.. Er på dib aaaaaaaaaaalt for mye..Alt ALT!!! for mye
Ranveig R Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei og velkommen! Sidan du er her alt for mykje var det bra du fann enno ein debatt då ;-p Her var voldsom aktivitet for ei stund sidan, men no er det visst ganske labert. Du får hjelpe oss å lage litt liv! )
små Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe, i will... Natta..*sooooooove* PRIKK PRIKK!!!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 ¨Så klar t det nemi!!!!!!!!!!!!! ;o))))
soliii m jente & gutt Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 wow! 21 år med to små aleine!! må si jeg er mektig imponert over deg altså!!!!! går det bra?? eller er det tungt være aleine??? Må si du er super tøff altså!!! hi hi!!!! klem og velkommen hilsen en gamling.......er 25 jeg da.............................he he..
små Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, ikke så mye å være imponert over gitt..mange som har det verre enn meg.. får masse hjelp. og "snart" er jeg ikke alene mer heller:D:D *håper jeg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå