Gå til innhold

Lisa & Lille Noah:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så du hadde skrevet til meg på msn.. Men så datt jeg ut av internett! :( Unnskyld!

Tenkte bare å si i fra.. Så du ikke tror jeg bare ikke gadd å svare! :)

Klemmer fra oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Trodde ikke at du ikke gadd og svare,regnet med at du hadde mye og gjøre nå som du er blitt mamma:)

har dere det fint?

Jeg søkte på navet ditt og fant en adresse,er det den riktige?

Tenkte og sende gaven i morgen:)

Klem til dere..

Skrevet

Heija!

Emilia sov jo hele dagen i går.. Hadde besøk av familien osv, så jeg fikk jo ikke sjansen til å sove noe selv. Så i natt så har jo vesla holdt meg våken da.. Satt å ammet i halvsøvne, skifta bleie med det ene øyet lukket osv! Hehe, var kjempe sliten! Heldigvis så kom mamma til meg i dag tidlig da, så hun tok med seg Emilia ut en tur. Fikk meg en og en halv time på øyet da, gjorde underverker!!! :)

Men det er jo helt herlig! Aldri opplevd noe mer fantastisk! <3 Blir bare mer og mer og mer glad i den lille tulla mi! I natt så satt jeg jo å gråt (dumme, dumme barselstårer) fordi jeg syntes at hun er så utrolig nydelig!

Vi har det iallefall kjempe fint, storkoser oss! Jeg visste at det skulle være herlig å bli mamma, men at det skulle være SÅ fantastisk..!? Åh - nå vet jeg virkelig hva ekte lykke er! :)

Men herregud, så søt du er! :) Blir mer & mer rørt her jeg sitter.. Ehm.. Om det er den Biskop bla-bla-bla adressen som har kommet opp, så er det til mamma & pappa! Men det går jo greit uansett.. :)

Var inne på siden din å tittet på gullgutten her om dagen! Så stor han har blitt! Herregud, hvor fort tiden flyr.. Han kommer nok til å knuse endel jentehjerter han der, ja! ;)

Nå sitter jeg her med Emilia hengende på jura.. Haha! Hun er så søt, sovner med puppen i munn! Innimellom så tror jeg nesten at hun bare faker at hun er sulten, for det er liksom tre-fire sug og så slukner hun litt! Nesten så hun bare vil ligge der for kosens skyld.. ;) Og de lydene da.. Hellandussen! Hun har meg tvinna rundt lillefingeren iallefall, det skal være sikkert & visst!

Mange klemmer til dere fra oss to! :)

Skrevet

Så søtt,du skriver så jeg blir helt rørt:)

Nyt den første tiden,før du vet ord av det er hun 6 mnd:)

Virkelig skjønn er hun,lille Emilia...:)

Nå er pakken sendt,håper den kommer frem da,men kommer nok til foreldrene dine:)

Noah har bltt stor gutt ja:) Matvett har han hvertfall.)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...