Mamsen86 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg så du hadde skrevet til meg på msn.. Men så datt jeg ut av internett! Unnskyld! Tenkte bare å si i fra.. Så du ikke tror jeg bare ikke gadd å svare! Klemmer fra oss!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hei:) Trodde ikke at du ikke gadd og svare,regnet med at du hadde mye og gjøre nå som du er blitt mamma:) har dere det fint? Jeg søkte på navet ditt og fant en adresse,er det den riktige? Tenkte og sende gaven i morgen:) Klem til dere..
Mamsen86 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Heija! Emilia sov jo hele dagen i går.. Hadde besøk av familien osv, så jeg fikk jo ikke sjansen til å sove noe selv. Så i natt så har jo vesla holdt meg våken da.. Satt å ammet i halvsøvne, skifta bleie med det ene øyet lukket osv! Hehe, var kjempe sliten! Heldigvis så kom mamma til meg i dag tidlig da, så hun tok med seg Emilia ut en tur. Fikk meg en og en halv time på øyet da, gjorde underverker!!! Men det er jo helt herlig! Aldri opplevd noe mer fantastisk! <3 Blir bare mer og mer og mer glad i den lille tulla mi! I natt så satt jeg jo å gråt (dumme, dumme barselstårer) fordi jeg syntes at hun er så utrolig nydelig! Vi har det iallefall kjempe fint, storkoser oss! Jeg visste at det skulle være herlig å bli mamma, men at det skulle være SÅ fantastisk..!? Åh - nå vet jeg virkelig hva ekte lykke er! Men herregud, så søt du er! Blir mer & mer rørt her jeg sitter.. Ehm.. Om det er den Biskop bla-bla-bla adressen som har kommet opp, så er det til mamma & pappa! Men det går jo greit uansett.. Var inne på siden din å tittet på gullgutten her om dagen! Så stor han har blitt! Herregud, hvor fort tiden flyr.. Han kommer nok til å knuse endel jentehjerter han der, ja! Nå sitter jeg her med Emilia hengende på jura.. Haha! Hun er så søt, sovner med puppen i munn! Innimellom så tror jeg nesten at hun bare faker at hun er sulten, for det er liksom tre-fire sug og så slukner hun litt! Nesten så hun bare vil ligge der for kosens skyld.. Og de lydene da.. Hellandussen! Hun har meg tvinna rundt lillefingeren iallefall, det skal være sikkert & visst! Mange klemmer til dere fra oss to!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Så søtt,du skriver så jeg blir helt rørt:) Nyt den første tiden,før du vet ord av det er hun 6 mnd:) Virkelig skjønn er hun,lille Emilia... Nå er pakken sendt,håper den kommer frem da,men kommer nok til foreldrene dine:) Noah har bltt stor gutt ja:) Matvett har han hvertfall.) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå