Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Og hva skal dere ? Har fri jeg men ingen planer...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, har barnefri. Jeg skal slappe av mest mulig. Være sammen med gode venner og kjæresten min :-)
Mamsen in tha house Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ikke fri.. Skal ha stort bursdagsselskap for lisje tutta..
pøber´n & je Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Har barnefri. Har heller ingen planer.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Pøber`n, du skal vel feire i dag ? ;-) Grattis med dan !!!!!!!!!!!! Hvis ikke får vi møtes å ta en pils da.... :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå