temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Er det jeg som ikke finner den, Klatten? Eller sovna dui går igjen????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ha ha ha, jeg ga meg midtveis i filmen - den var skikkelig døll!!! Den heter Lucky Number Slevin, m bl a Bruce Willis, Lucy Liu, Morgan Freeman.....gjesp! Har to igjen da!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Morgan Freeman pleier jo være bra..............
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Men var laaangt fra bra i denne filmen...... Den tok liksom aldri av....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 Du aaaaaner ikke hvor mange begynnelser på filmer jeg har sett....
Ronja65 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 I morgen skal jeg på world trade center. Ruggit at de har laget en kinofilm om det. Er litt usikker på om jeg törr og se den. Men nå har syrran bokket biletter. Tror jeg blir med??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå