temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Klarer ikke å komme meg ajour hvis du skal fortsette å produsere nye tråder hele tiden....
Karomamma Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Å nei du, vi går ikke på den!! Dere to bare "klager" på hverandre i nye tråder sånn at begge to kryper oppover på lista. Gotcha!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Karomamma, håper du legger merke til en ting. Jeg bruker den samme tråden nå, resten av kvelden, for jeg har nemlig startet det nye DIBMODENQUIZSHOWET, mens trollet kommer til å lage maaaange nye tråder - bare vent:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 *Rødme rødme.... Nehei såååå. Jeg vil ikke være på den dumme lista. Det er bare Attpåklatten det!!!!*
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2006 Legg forresten merke til at Klatten er på begge listene...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Gammelt nytt vennen:-) Dette ble altså observert for maaaange dager siden!!! Du er bare misunnelig du!!!
Karomamma Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Yeah right!! Dere er meg to skikkelige lurifakser. Jeg kommer sterkere tilbake på Quiz om litt, skal installere et nytt trådløstkort som gir meg bedre signaler. Det behøves!! Digresjon: Quiz er noe av det gøyeste jeg vet!! Og så møtte jeg mannen min da jeg var på pubquiz :)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det er kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå