Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Er det noen her inne som vet hva som lønner seg. Jeg fyller kriteriene for medesinsk atføring, men jeg kn jo også få utdannings stønad som enslig mor. Noen som vet???
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Takk for svar! Vet du om jeg kommer best ut på det?
cathy^ Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg går på yrkesrettet attføring og skal ta utdanning gjennom det,noe som lønner seg for min del. Ei venninne av meg som også er alenemamma skulle få støtte til utdanning ,men de støtter kun skoler som er godkjent av lånekassa fikk ho beskjed om. Det finnes jo visse grenser på attføring også,men de har du vel fått vite ? Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Takk skal du ha! jeg skal gå på vanlig høyskole så den er nok godkjnt av lånekassen. Men får vel satse på atføringen da!
Papira Mou Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 hihi, måtte bare le litt av overskriften din, Aføring....:0) Ikke bare her det går fort i svingene nei... )))
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 he he! såg det ikke før du sa det!!! Går litt for fort innimellom ja! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå