Gå til innhold

Aføring eller overgangsstønad?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Er det noen her inne som vet hva som lønner seg. Jeg fyller kriteriene for medesinsk atføring, men jeg kn jo også få utdannings stønad som enslig mor. Noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg medisinsk aføring du;-)

Skrevet

Takk for svar!

 

Vet du om jeg kommer best ut på det?

Skrevet

Jeg går på yrkesrettet attføring og skal ta utdanning gjennom det,noe som lønner seg for min del. Ei venninne av meg som også er alenemamma skulle få støtte til utdanning ,men de støtter kun skoler som er godkjent av lånekassa fikk ho beskjed om. Det finnes jo visse grenser på attføring også,men de har du vel fått vite ?

 

Lykke til !

Skrevet

Takk skal du ha!

 

jeg skal gå på vanlig høyskole så den er nok godkjnt av lånekassen. Men får vel satse på atføringen da!

 

 

 

Skrevet

hihi, måtte bare le litt av overskriften din,

Aføring....:0)

Ikke bare her det går fort i svingene nei... ;))))

Skrevet

he he! såg det ikke før du sa det!!! Går litt for fort innimellom ja! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...