Gå til innhold

I dag har jeg kjøpt kjole :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er sååå fornøyd. Den er knallfin og er nesten akkurat slik jeg har sett for meg i tankene. Og gjett om jeg gjorde et kupp. Kjolen var saqtt ned fra 7000 til 2900!!! Og den sitter perfekt!! Har desverre ikke noe bilde av den for den henger i brudesalongen ennå.. Men jeg er så glad !!! Og jeg som skulle leie kjole.. hmm.. Kan jo ikke det når jeg fant dette kuppet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så heldig da, gratulerer :)

har også kjøpt kjole nå, men har heller ikke bilde. Det er en EddyK. men fant den ikke på nettsiden hans. Jeg måtte betale 9000 for min da, så det gikk litt penger, sukk... Men så har jeg funnet drømmekjolen også... :)

Hvilken kjole har du kjøpt?

Skrevet

hehe, jeg glemte å spørre hva kjolen het, for jeg ble så oppspilt!! Men jeg skal ned om noen uker og betale resten, så da skal jeg spørre da.

Skrevet

jippiiii...grattis så masse med kjolen. du har jo bare gjort et kjempe kupp!!!!!utrolig deilig å finne drømmekjolen for det første, og til en sånn pris e jo bare helt fantastisk!

Håpa du feira kjøpet ditt no..hihi..synd du ikkje hadde noe bilde vi kunne få sjå.

Skrevet

Grattis !! Så gøy ..Det er en merkelig god følelse når du har gått til et slikt innkjøp og utrolig moro :)

Håper du får lagt ut bilde av den etterhver : Alltid gøy med litt bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...