Gå til innhold

Kan nån førtell mæ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kor mange ganga e det mulig å tømm blæra i løpet a en dag??? Trur æ har vært minst 25 ganga i dag... bi tullat snart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok høgare tall uti desember ;) Når bebin har lagt på seg et par kilo og vokst 10-15 cm tell ;)

Skrevet

Sist va det ikke sånn hær i sluttn en gang... ja, ja... får vel bærre bi tullat æ da...

Skrevet

he he, vet akkurat hva du mener. Jeg må tisse igjen omtrent to minutter etter at jeg har vært på do. Og sånn er det hele dagen.

Skrevet

Jeg synes det er verst om natta... Når jeg våkner og må på do, så går jeg å legger meg igjen, lukker øynene, så begynner jeg å tenke.. hmmm... var jeg på do eller drømte jeg bare...????? For jeg må jo like mye på do 35 sekunder etter... Er det mulig....

Skrevet

E spent på natta nu da... har klart mæ me et do besøk tel før ei uke sia... da bynnt æ me to... På dagen har det jo vært litt hyppiere enn normalt.. men i dag e det jo heilt sinnsykt...

Skrevet

kan lissom ikke skjønne koffør dåkker må så mye på do... æ må bare tømme blæra max 5 ganga i løpet av en dag... og æ drikk 3-4liter væske... og når æ da e på do kommer d næssn ingen tingen...

Skrevet

I dag e alt telbake tel det normale... heldivis... holdt på å bi gal i går... va bærre to ganga på do i natt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...