Trillet Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hvor har man vondt når man har det? Hvilken "type" smerter er det? Er det mest de med smale hofter som får det?? Er ganske breihofta selv, og legen sa at det ville ikke bli særlige problemer med meg siden bekkenet var ganske bredt... Høres dette riktig ut, eller kan hvem som helst få det??
Mandarinmamma Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har aldri hørt noe om at bredden på bekkenet skal ha noe som helst å si i forhold til om man er disponert for bekkenløsning eller ikke!!? Man kan ha vondt på forskjellige steder, har hørt fra magen til kneet. Hos meg kjennes det faktisk som stråler helt ned i beina. Jeg vil anbefale deg å gå inn på forumet som heter bekkenløsning og lese innlegget som heter HVA BEKKENLØSNING ER eller noe sånn. Der kan du få litt info. Har du mistanke om at du har bekkenløsning selv eller?
rødhette* Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 det der er bare bullshit.. Jeg har absolutt ikke smale hofter, og jeg har blitt hardt plaga med bekkenløsning nå
Trillet Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Nei jeg har ingen mistanker om at jeg har bekkenløsning.. lurer bare på hvordan de som har det, har det... Huff jeg som har tenkt at det slipper jeg sikkert unna siden jeg har breie hofter og bekken... Tenkte at endeli kom de forbaskade hoftene mine til nytte,,hehe... men Neiiiiida.... Får håpe man slipper å oppleve det da! Håper dere har det bra ellers da!!!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har en begynnende bekkenløsning, å plagene mine er store smerter på den ene siden av korsryggen, ene siden av rumpa og hofta. Vært sykmeldt i ei uke pga at jeg bare må holde sengen. Kom meg ikke op selv uten hjelp! Men har vært til fysioterapaut noen dager nå, så nå er det litt bedre igjen
Tommage♀♂ Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Det er ubehagelig og vondt bak over rumpeballene og i symfysen. Men det er forskjell på bekkenløsning og bekkenlåsning! Hos meg kjennes det ut som om noen har hatt av beina mine og så koblet dem på feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå