Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Sjekke www.pronovias.com, gå inn på dreams, finne kjolen odean og si sin mening??? Det hadde vert supert..falt skikkelig for den idag.men ettersom forloveren min var enig med meg uansett hvilke kjole jeg tok på, ble jeg så usikker plutselig.. må være anonym, itilfelle mannen popper opp her inne:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg gidd den var nydelig, men ikke en sånn kjole jeg hadde valgt til meg. tror vi har litt forskjellig smak. syns egentlig alle kjolene der inne ble litt for "avansert" for meg.. litt uvanlig.. men de var fine alle sammen, for all del.. så hvis du virkelig liker den, må du jo gå for den! du må følge hjertet ditt
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg fant ikke denne kjolen. Kan du komme med en mer presis link, så skal jeg ta en titt
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Gå inn på www.pronovias.com så trykker dere på side 2 nesten helt nede.. under de små kjolebildene. det er den kjolen øverst til høyre på side 2
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Var en veldig fin kjole ja. Men enig med anonym over her. Ikke en kjole jeg hadde valgt til meg selv, men smaken er som baken; den er delt Bare fint da at man har forskjellig smak, det gjør det ikke så kjedelig:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 takk ladies:) Må si den er litt mindre voldsom i virkeligheten.. jeg liker ikke de klassiske vakre glatte burdekjolene.syns de er fine, men ikke på meg. Må ha noe litt mer spesielt og litt røft, føler det er litt mer meg og jeg følte meg vell i den kjolen. utrolig deilig å bare få på en kjole som føltes riktig:) vet ikke om dere andre har prøvd kjoler endå, men hvis ikke er det bare å glede seg!!!!følte meg som en prinsesse for en liten stund.hihi..gleder meg til den store dagen, nesten så jeg skulle ønske det ikke var så lenge til..sukk...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Det er det viktigste; at du føler den er riktig for deg og at du føler deg som en prinsesse den dagen! Da har du garantert funnet riktig kjole for deg! Du blir veldig fin
*Askepott og hjelperene * Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Den var kjempefin,skal ha en som er nesten lik selv ;0)
Happy H Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 nei så gøy da "skal, skal ikke". hvilke kjole skal du ha?
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Den var fin men jeg forelsket med i Obelix, den under. Havfruekjole. Ossen ligger prisene an på de der da? Skal på brudekjolesalg i morra og jeg er sååå spent! Er ikke så nøye for meg om det er 2002 modelle eller ny. Går for det klassiske uansett.
kristin2 Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Skikkelig flott kjole. Jeg likte den jeg. Men det var jo utrolig mange andre flotte kjoler inne der også, gode gud! Vanskelig å velge så lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 litt usikker på prisene, men den jeg prøvde odeon koster 10.500kr på rudebutikken her. den er ny, 2007 modell. men de sier at moten ikke forandrer seg drastisk fra år tilår, så det kan jo godt hende du finner en lignende på tilbud:) va slutt på salget der jeg var desverre..litt treg så har ikke en gang fått med meg at det har vert salg.hihi..var på salg en annen plass for en stund siden, men fant ingenting jeg likte der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå