VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 jeg har merket meg at jeg har blitt litt ekstra følsom i det siste.. er vel hormoner eller jeg-vet-ikke-hva-- uansett.. tenkte at dersom det er andre som meg, så kan vi lage en liste over dumme ting en feller en tåre eller femti over på tv.. se om det er noen morsomme noen da. jeg begynner enkelt, så får vi se om det er noen.. -ekstrem oppussing ! -ghost whisperer
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 JAAAAAAAAAAAAAAA *ler* Jeg griner av nesten ingenting jeg )) Husker ikke noe spes i farta, men kommer nok på d etterhvert -ekstrem oppussing er en klar tåreperse -ekstrem forvandling også (noen ganger) Kommer tilbake med mer
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe.. ja jeg og.. Blitt skikkelig overfølsom! Er ikke mye som skal til! Filmer som jeg sovna av og irriterte meg før får meg til å tute, og hvis folk er triste og gråter.....uff.. komisk da!
Erle85 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 De siste dagene har tårene kommet av ingenting... en telefon samtale kan få meg til å grine Godt vi er fler som gråter over dumme ting..
VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 er det ikke merkelig?! Har tatt meg selv i å grine over tv stadig vekk i det siste.. men akkurat nå kom jeg plutselig ikke på noen flere.. *fortrengt.* hihi
cille vil-9pp-1SA Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 ekstrem oppussing tar helt knekken på meg! uansett hormoner eller ikke! i dag har jeg klart å sippe over de positive innleggene her... da jeg var gravid med nr 1 satt jeg og strigråt til Rickie Lake! Hver dag!!!
VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2006 ååå. en dum ting jeg har grått over, i dag! Hadde avtalt med mannen min at vi skulle ta en dusj sammen i dag morges. Så skrudde jeg på dusjen og regna med at han skulle komme når han hørte vannet. og så hadde han ikke hørt det, og kom inn i det jeg var ferdig. og så ble han litt skuffet, sånn "jammen, jeg trodde vi skulle dusje sammen jeg?" og da begynte jeg å tute.. ER DET MULIG? hehe
Erle85 Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 hehe..... men er jo litt deilig å grine og da??
VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2006 nei og nei! griner nå også jeg! Men nå ser jeg på Americas Funniest Home Videos på TvNorge, stakkars folk!! hihi
attpåklatt!! Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Griner mye.... så gruer meg til hormonene.. da er det røde øyne ofte da!!! *oprah *dr phil nei... kan ikke nevne alt... Jobber med demente... ofte tårene kommer på jobb ja... må sjekke taket då.. *ler*
Norwegian by injection Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, enig Oprah og Dr. Phil får meg alltid til å grine!!! Og de siste episodene av Sex and the City!!! Jeg er sååå glad i de jentene!!! Har sett alle av de 6 seriene.... 2 ganger!!!
VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. oktober 2006 ok, denne er litt flau.. Harry Potter!
VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2006 *dyttelitt og vi gjørsågodtvikan....*
starfire Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Kristin Halvorsen's opplesning av statsbudsjettet. Noen bedre? *flau mens jeg ler av meg selv* Maatte bare poste det...
Flippa m Frida Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Det siste jeg gråt av på Tv var faktisk også politikk; og det var tidligere i denne uken da regjeringen/Erik Solheim hadde slettet u-landsgjeld. Så fantastisk bra, da kom tårene. Men ekstrem oppussing ja, og Greys anatomi denne uken, de to gamle som skulle til Venezia selv om hun hadde kreft og skulle dø snart. Gulp... Og en ting til; hun helt nydelige lille jenta med de store brune øynene og sløyfe i håret i den nye Tine melk reklamen. Det verste er at det hjelper ikke å se at mannen min også blir rimelig soft i blikket For å si det sånn, det er nok ikke at jeg har så lyst på MELK som gjør at jeg blir myk i hjertet av henne
starfire Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 Krysser fingrene for deg, Filippa. Etter 16 pp, haaper jeg av hele mitt hjerte det er DIN tur denne gangen. Maa holde oss oppdatert, da.
kokosyklus Skrevet 6. oktober 2006 #19 Skrevet 6. oktober 2006 -ekstrem oppussing og en ting som er dum men ikke var på tv: Var på et handlesenter forrige uke hvor SPENST reklamerte med et show på en scene. Da de gjorde Yoga/pilates med musikk fikk jeg KJEMPEKLUMP i halsen og tårer i øynene...HALLO!
Flippa m Frida Skrevet 6. oktober 2006 #20 Skrevet 6. oktober 2006 Tuuuuusen takk starfire, det varmet Jeg må legge til en ting på lista mi; Jeg blir veldig rørt når starfire ønsker at jeg skal få baby av hele sitt hjerte (og det tror jeg er et stort hjerte) :)
starfire Skrevet 6. oktober 2006 #21 Skrevet 6. oktober 2006 *ler hoeyt* Yoga/pilates... jepp, den er bedre enn politikk. *ruller i sofaen og ler*
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #22 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg jeg !!!! Jeg hører definitivt med i denne gruppa:) Noe av det aller mest triste jeg synes er gamle menn som er lei seg. Og i går fikk jeg for meg at alle gamle menn er lei seg så fikk klump i halsen hver gang jeg så noen over 60 år ......jeses!!!..... Ekstrem oppussing er jo en sikker sutre-vinner ellers synes jeg faktisk også det er UTROLIG rørende å lese fødselshistorier her inne.... Er jo ikke gravid eller har barn engang... hihi (ikke ennå hvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå