Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 ...siden du er her inne både sent og tidlig:-) Litt misunnelig da;-)))
Ronja65 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jet om det da::-))). Imorgen skal hele gjengen på kino...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Så herlig! Det er virkelig bare å nyte det:-) Jeg savner å ha svigermor her jeg.....:-)
Ronja65 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Om en halvtime, så skal jeg besöke en gammel kjär vennine. Det blir koselig det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå