Gå til innhold

Jeg er gravid igjen og babyen min er 10 uker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Vet ikke om jeg skal gråte eller le, for nå har testen vist seg positiv to ganger , første gang for ei uke siden og i dag igjen.

 

Er det mulig at jeg er gravid så fort, da blir det nok i såfall bare 10 mnd mellom de minste her i huset.

 

Vi hadde sex to uker etter fødsel og hver dag den uka, så begynte jeg og blø.

 

Det var opphold med blod etter ei uke , men blødde igjen ca etter 3 uker, så har jeg ikke sett noe mer til noe blod.

 

Jeg føler meg ikke veldig gravid, men har slike tendenser som sist gang.

 

Jeg tror jeg får ta en samtale med legen om dette.

 

Hva tror dere da og isåfall kan jeg ikke si så mye sikkert om noe termin enda, begynnelsen av juni kanskje????

 

Hjelpe meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester kan visstnok vise positiv ganske lenge etter fødsel. Ta en tur til legen og få bekreftet om du er gravid. Det med blødningene er jeg ikke sikker på. Trodde selv jeg var ferig å blø rundt uke 5, men så satte det igang igjen. Ikke så mye som ved tr. Er ikke unormalt å kunne blø opptil 6 uker etter fødsel. Om dette kan skje med opphold i blødningen vet jeg ikke. Dersom du drar til lege og får tatt blodprøve kan du jo høre med h*n om det og.

 

Lykke til, hold oss oppdatert da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj :-) hvordan går det? har du testet igjen eller snakket med legen din? Hvis du er gravid igjen, så GRATULERER ! :-) Kommer nok til å bli hardt for deg å gå gravid med liten baby i huset, men når ungene blir større kommer de til å ha stor glede av hverandre. Kjenner 2 familier som har det sånn, de ene gikk jeg på gymnaset sammen med, jeg trodde de var tvillinger helt til jeg fikk vite den ene var født i januar, den andre i desember. Et annet par jeg vet om, fikk vite at hun var gravid på 6-ukers kontrollen. - Så det er virkelig mulig ja!

 

Får håpe for din del at du nettopp hadde et lett svangerskap, uten bekkenplager, så går nok også dette - hvis du er det - bra! :-) Kroppen er så vant med å være gravid nå, jordmor sa at den vil gjerne fortsette å være gravid, og derfor er det faktisk ekstra lett å bli gravid sånn med en gang.

 

Du får ha masse lykke til, og fortell oss hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har funnet ut om du er gravid eller ikke.... Er 10 måneder mellom min søster og meg, så det er fult mulig å bli gravid med engang etter en fødsel hvis man har ubeskyttet sex... Er jo greit at de blir født i hvert sitt år da, slik at de begynner i hver sin klasse på skolen. Det synes i hvertfall jeg som var eldst av oss to... Lykke til i hvertfall!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...