Gå til innhold

Til dere som har søkt om engangsstønad, kan dere hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter her med skjemaet foran meg men vet ikke hvor mye av dette her jeg skal fylle ut. Engangsstønad har alle rett på, er det da nok å fulle ut punkt 1, eller skal de andre også fylles ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey tryne! Vel, slik jeg fikk det forklart av damen på trygdekontoret, har man kun krav på engangsstønad dersom man ikke tjener over en viss grense per år (tror den ligger på ca 30-40 000) Jeg hadde regnet med engagsstønad, men fikk beskjed om at jeg faktisk tjener for mye for å få den (selv om jeg bare tjener 5-8000 per mnd...) Er du i arbeid eller studerer du???

Det enkleste er nok å gå på trygdekontoret og be de hjelpe deg med å fylle ut. Jeg syns alle de papirene er vanskelige!!!

Skrevet

Hehe, jeg studerer, så da får jeg nok engangsstønad:) Har null inntekt i mnd. Tror jeg snakker med trygdekontoret ja, er så mye jeg lurer på. Ikke vet jeg hva jeg har rett på osv..

Skrevet

Det er nok lurt :) Jeg skal levere papirene mine i morgen jeg også, så får vi se om de er blitt fyllt ut riktig ;-) he he

Skrevet

Du fyller inn namn og nr og inntekt...Det er alt.Kjempe lite du må føre på så lenge du ikke har noen inntekt...

Skrevet

du fyller kun inn navnet ditt...det er jo ikkje så mye annet å fylle ut når du ikkje har inntekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...