Gå til innhold

Endelig fant jeg dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Pleide å svinse innom barn i magen sidene,først nå oppdaget jeg at det er et liv etterpå og hehe.Har vært litt travelt med ferie,barnedåp og konfirmasjon. Nå puster jeg lettet ut og oppdager dataverden igjen!

Som sagt det var morro å finne dere igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit:-) Her er det altså bare morsomt å være:-))

Skrevet

Velkommen inn hit. Er sikker på at du kommer til og trives...

Skrevet

Du er kaskje arkeolog du da?

Du vet sånn som graver fram fosiler....

 

Nei da, det var fint du fant oss, jeg synes selv at det var skummelt å gå inn på modne foreldre, jeg er ikke moden. Jeg har blitt 29 for 7. året på rad.

 

Skrevet

Nei det ser ut som jeg er like moden som dere andre.. pussig det derre med 29 år,jeg har også fyllt det noen år nå. Tenk dere når vi begynner å påstå at vi har vært 49 i x-antall år. Da er vi moden da!

Skrevet

Men det er leeeeeeeeeeenge til det.

Skrevet

Hei på deg! Husker å ha sett nicket ditt før ja.... Velkommen inn hit til oss! Her er det stort og romslig, med enorm takhøyde, raushet, respekt, alvor og masse lek!!!!

Skrevet

Velkommen, ja! Kan bare signere på alle over.

Og i tillegg: Thank God It's Friday!!!

Skrevet

Hei, hei!

 

Jeg slutter meg også til damene over!

 

Skrevet

Bare slutte meg til alle andre: Velkommen

Skrevet

så koslig å bli tatt så godt imot, virker som noen kjempekoslig damer!

Som sagt glad jeg fant dere, god helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...