Superlis Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei. Pleide å svinse innom barn i magen sidene,først nå oppdaget jeg at det er et liv etterpå og hehe.Har vært litt travelt med ferie,barnedåp og konfirmasjon. Nå puster jeg lettet ut og oppdager dataverden igjen! Som sagt det var morro å finne dere igjen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Velkommen inn hit:-) Her er det altså bare morsomt å være:-))
Ronja65 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Velkommen inn hit. Er sikker på at du kommer til og trives...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Du er kaskje arkeolog du da? Du vet sånn som graver fram fosiler.... Nei da, det var fint du fant oss, jeg synes selv at det var skummelt å gå inn på modne foreldre, jeg er ikke moden. Jeg har blitt 29 for 7. året på rad.
Superlis Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 Nei det ser ut som jeg er like moden som dere andre.. pussig det derre med 29 år,jeg har også fyllt det noen år nå. Tenk dere når vi begynner å påstå at vi har vært 49 i x-antall år. Da er vi moden da!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Men det er leeeeeeeeeeenge til det.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Hei på deg! Husker å ha sett nicket ditt før ja.... Velkommen inn hit til oss! Her er det stort og romslig, med enorm takhøyde, raushet, respekt, alvor og masse lek!!!!
Karomamma Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Velkommen, ja! Kan bare signere på alle over. Og i tillegg: Thank God It's Friday!!!
hypersusmor Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Hei, hei! Jeg slutter meg også til damene over!
Trollmora Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Bare slutte meg til alle andre: Velkommen
Superlis Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2006 så koslig å bli tatt så godt imot, virker som noen kjempekoslig damer! Som sagt glad jeg fant dere, god helg alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå