Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 sifter som regel hver 3 tme,men synes ikke de er skikkelig våte..... Det er kommet litt tiss,d kjenner jeg,men ikke så mye da.... 5 mnd
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ikke veldig våte etter 3 timer. På morgenen derimot er de søkkvåte! 5 mnd her og
mai mammaen til to Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 datteren min sin bleier er ikke så våt..skifter de derfor ikke så ofte...
Mathoka Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Nei, og derfor bytter jeg ikke så ofte heller =) Han har heller ingen plager eller utslett fordi jeg ikke bytter så ofte...
Kakebakesøte Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Her føler jeg de er våte nok til å skiftes. Skifter etter hvert måltid så og si - 3 timer mellom dem.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Søkk våte etter 3-4 timer, men humlegutt er glad i vann da ;O) (7 mnd)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 HI Var bare litt redd for at hun får for lite melk av meg...(får bare pupp da). Hun legger på seg litt lite..,men helsesøster mener det er pga at hun er blitt mer aktiv nå enn før....(har lagt å seg 250 gram på 4 uker bare). Har fått beskjed om at så lenge hun er fornøyd og har våre bleier så er det greit. Syns det er vanskelig å vite hva som er våte nok liksom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå