Lillypia Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Som tiden flyr, har vært så opptatt av at jeg snart skulle innom hit og når det først er min tur glemmer jeg det:) Men håper tiden her inne blir fin, og at vi alle får noen en fin siste etappe mot målet:) klem
Vimsetrollet Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Velkommen! Kom hit selv på mandag. Har du termin 28. des, eller har du bursdag 28.des? Jeg er født 28.des, og har termin 26.des
Lillypia Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 så gøy da:) jeg har termin 28.desember jeg:) satser på nyttårsbarn:) hehe. Spørs hvem av oss som føder først da:) Hvor skal du føde?
Vimsetrollet Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Samme her, har tenkt å knipe igjen til januar!! Har absolutt ingen planer om å ligge på føden i jula! Skal føde i Trondheim! Du da?
Lillypia Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 Ikke så veldig langt unna, Kr.sund her:)
3guttsmamma;) Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Hei!! Godt meg litt kjentsfolk... velkommen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå