78Pus Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 lurer litt... hihi... langt har dere kommet i planlegginga da?? her begynner det ihvertfall å ta form, men jeg spekulerer litt på om jeg ikk ender som som ei slik bridezilla til slutt..hahaha... så mye å ordne og tenke på jo...
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 er ferdig med det meste av planleggingen....må bare få penger til å kjøpe ting
*mamma* snart bryllup Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Vi skal eller er litt usikker)' Vi får ikke tak i lokalet (så hvis ikke et under skjer snart så må vi finne en annen dato:(
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 vi skal....JIPPI! I Sandnes. Har ordnet med kirke, lokale, catering, frisør og fotografering
stolt mamma til 3 Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Har ordna med kirke,catering,lokale,frisør og venter på svar fra fotograf....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 har ordnet me lokale..det er alt..tror vi er litt trege.men det kommer vell etterhvert vil jeg tro=) har dere kjøpt kjoler?
Har to nydelige barn Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Vi skal også gifte oss 070707. Har ordnet lokale, kirke, catering, fotograf, frisør,musikk, hotell til natten, blomster, og gjestelisten er ferdig tror jeg...
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Vi gifter oss oxo 070707. BEstilt kirke, leid restaurant med mat. Jeg kjøpte kjole i går(JIPPI!) Bruker onkelen min og svigerfar som fotogrfer som er ypperlige hobbyfotografer. Har skrivd gjesteliste. Stresser som en Gud, folk skjønner fader ikke hvor mye jobb det egentlig er å arrangere ett bryllup!
Gjest irismor Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Vi gifter oss 07.07.07 men her er det ikke noe stress. Vi skal nemlig gifte oss på plenen på hytta, og selskapet blir jo på samme sted. Så det eneste som er ordnet her er presten. Trodde det skulle bli vanskelig å få noen til å vie oss på hytta. Men når presten fikk høre hvor vi skulle ha bryllupet hen, så stilte han opp med en gang. Så stresset starter ikke før etter jul en eller annen gang =)
Loveangel Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Vi gifter oss 070707 etter planen Lindås kirke utenfor bergen Har bestilt kirke,men har ikke ordnet noe mer..
vimssa Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Vi inngår partnerskap 7.7.07. Har lokale, kirke og kjoler klare. Er det flere som sliter med store gjestelister som MÅ kuttes?
Jenny-penny Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 vi skal. har : *forlovere *lokalet og service *mat, kokk og servitører *bestilt frisør og blomster dame:o) *forloveren til sambo har ordnet med bil *Kapell og prest *har nesten bestemt oss for ringer *booket tur til london med mamma for å kjøpe kjole:o) gleder meg!!!!!!!!!
Jenny-penny Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 forresten ja, sliter med gjestelisten- skal ned til 50 så noen venner blir bet til kaffe og fest:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå