Gå til innhold

Ny fantastisk forretnings idè

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det mye innestengt aggresjon, kåtskap og stive skuldre.

Har nå startet med terapi massasje, spesielt tilpasset gravide.

Tenk deg følgende:

Du føler deg stiv og sliten eller bare lyst på litt oppmerksomhet.

Da tar jeg med meg kofferten min som er rigget for alle eventualiteter.

Legger deg på sengen, du er naken og ligger på magen / siden ( alt etter hvilken mnd )

Legger et varmt håndkle over skuldrene et over rumpa og et som jeg pakker inn bena dine med. Setter på varmelampen og litt dempet musikk.

Begynner å massere føttene med varm olje oppover leggen og låret. Begge bena får samme behandling. Merker at du liker det. Ubevist sprer du bena litt ekstra. Videre opp til rumpa. Masse olje og du ynker deg litt. Korsryggen trenger virkelig en god omgang. Har er det litt godt / vondt, men du merker at spenningene slipper taket. Videre opp ryggen og opp til skuldrene. Her trengs det god tid, varm olje og følsomme hender. Snur deg rundt på ryggen og begynner på nytt med føttene, leggene og lår. Deretter hendene og armene. Magen blir massert med varm olje i store sirkler. Brystene får også en god behandling. Setter meg så bak deg og legger hodet ditt i mitt fang. Begynner å massere øreflippene. Panne og kinn får seg også en deilig massasje. Du slapper helt av nå. Hodebunnen blir behandlet som hos den beste frisør. Halsen og ned til brystene igjen….

Hva tror dere jenter ? Er dette noe å satse på.

Tenkte meg å ta 5 ,- for en time eller to.

Hvis det er behov for intim barbering ( Kan jo være vanskelig å komme til ) så blir det en femmer til J

Hvem blir min 1. kunde ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, du er ikke sann.... tror de fleste menn/samboere vil stå for den form for behandling selv... Men lykke til:)

Skrevet

Whoi! Den der ideen er ikke dum vettu, etter mange av disse innleggene på disse sidene ser det jo ut til å være flust av damer som har menn "som ikke bryr seg" ;)

Jeg må høre om min mann har ledig time snart jeg! :D

Skrevet

Liker du gravide damer best? Aner jeg en liten festish her *ler*

Skrevet

" Smiler" Jo da gravide kvinner er deilig !

Men tror ærlig talt ikke at det kommer så mange kunder.

Men jeg synes ideèn var god. :-)

Skrevet

Det er godt dere har humor :-)

Hvis det er pengene det står på, så er jeg villig til å diskutere det *S*

God helg

klem

Skrevet

Et lite spørsmål.....om noen hadde tatt kontakt med deg, og ønsket dine "tjenester", hvor langt hadde du gått?

Skrevet

Hei !

Vanskelig spm ! Det er jo ikke slik at jeg er gigolo heller.:-)

Men tror nok jeg hadde gått hele veien hvis alt hadde stemt.

Skrevet

Du er bare ekkel du, du har sikkert ikke dame en gang.

Skrevet

Nytt spørsmål: har du en gravid kjæreste siden du er på denne siden, eller er du bare en av de som tenner på gravide damer?

Skrevet

Øyvind!

Ikke svar på dette - ingen skal tåle sjikane uansett hva man liker eller ikke liker...

Skrevet

Ja og det er jo klart at jenter kan drømme om alt de måtte lyste men for guds skyld hold mannfolka utenfor. Interresant hvor mye enklere det er å komme med sjikanerende utsagn andre når man er anonym gitt

Skrevet

Hørtes godt ut, men min kjære gjør det ofte - og gratis! ;P

Skrevet

Sikkert en god plan, men gir det til min kjære gratis... :)

Skrevet

*Smiler* Ikke bruk krefter på dette folkens. Dette var bare ment som et

humoristisk innlegg. Hvis det er noen som lar seg "hisse" opp av dette så er det bare morro.

Ha en god dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...