Mamsen86 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 .. så ligger dem her : www.babyemilia.piczo.com! Og tenk - hun er jo bare 5 dager gammel i dag, tihi!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Åååå så nydelig hun er Hege:) Prikk lik deg jo:D Håper dere har det fint,kos deg masse:) Lykke til. Klem fra lisa og Lille Noah
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 åh så utrolig nydelig hun er!!! ) Nå ble jeg baby-syk her assa, he he Kos deg masse med den skjønne lille jenta di!!!!!!!!!
Mamsen86 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Tusen takk! *Stolt* Ja, hun er prikk lik meg! Kan egentlig ikke se så mange likheter mellom hun & pappaen hennes, hehe.. Kanskje like greit! Koser meg masse, masse, masse med henne! Hun er så utrolig snill! Hadde forventet meg å være utslitt nå, hehe! Hadde forbredt meg på det værste.. Men det var visst en liten engel jeg fikk, snill og grei! Ikke noe klaging.. Mange klemmer fra oss!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Du har all grunn til og være stolt:):) Har pappen hennes vært og hilst på? skjønner godt at alle smelter av henne så nydelig og perfekt som hun er. Bra hun er snill,må være snill mot mammaen sin:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 he he,nei kanskje like greit at hun ligner på deg!! Snuppa mi ligner veldig på pappaen sin, og vi er heller ikke sammen.. så hun kunne godt hatt litt fra meg og ;o) Har du noe kontakt m pappaen hennes nå da? Håper han stiller opp for Emilia hvertfall!
Miiia Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Så utrolig søt hun er=)) Ligna masse på mamman sin den lille prinsessa ja=) Det er godt når de er så snille, jenta mi var også slik som di er, hun er det fortsatt også da=)) hehe Lykke masse til videre, jeg følger med på sia di i ny&ned så skriver vel der igjen også=p tihii.. klemmer fra
Daniels-mamma Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer så mye med den flotte jenta!
PlussogLinus Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Gratulerer med nydelige jenta! Var innom siden din og tittet og hun var virkelig herlig! Kjempe pen mamma hadde hun også!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 gratulerer med en nydelig liten tulle=) skjønner godt at du er stolt ja! kos dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå