Gå til innhold

Effektiv dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne dagen har så langt vært brukt effektivt... ihvertfall om gjennomsnittsdagene mine tas som utgangspunkt.

Har levert junior i barnehagen, vært på Ullevål med lillegutt for ultralyd av hoftene, vært innom min svigerinne i Oslo og avlevert takkekort og andre gjenglemte ting fra forrige besøk, samt spist deilig lunsj der. Deretter har jeg kjørt Bærum rundt for å levere takkekort til alle de som har visst babyen oppmerksomhet etter fødselen.(Satt til langt på natt og laget og skrev personlige takkekort...)

På veien hjem svingte jeg innom et hagesenter og kjøpte med meg noen Erikaer, som jeg satte i stor potte på trappen.

Nå har jeg ryddet og ordnet, og endelig kan jeg dibbe litt...*smiler*

Tror jeg har innfridd effektivitetskravene for den neste måneden.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ubrukt energi kan leveres her (bærum jeg også så det er sikkert ikke såå langt). Leonora ble født i april og fortsatt har ingen fått takkekort fra oss... Nesten flaut! Kanskje det blir kombinert takkekort fra fødsel og konfirmasjon...?

Skrevet

Takkerkort for fødsel og konfirmasjon var en god i ide.

Tror det tok nesten ett år før vi fikk ut takkerkort etter vi giftet oss!

Hvordan er det egentlig med den energien? Kan den lånes bort? Byttes i noe annet?

Flinke damer er dere!

Skrevet

Så flinke dere er!!!! Jeg har ikke fått ut takkekort enda.... Tror jeg må være uten internett i mange dager til før jeg kommer så langt ned på gjøre-lista

Skrevet

Har forresten et takkekort til Theodor liggende her;-)))

Og akkurat der skal jeg få skryte litt av meg selv! Fikset takkekort både etter fødselen og dåpen forholdsvis raskt:-) Er jeg i kategori Flink Pike da eller??

Skrevet

Men.... Hva skal du takke for? Du har vel ikke fått noen gave?

Skrevet

Synes alle over her er veldig flinke piker! Det skal dere ha :)

Skrevet

Nei, ikke jeg, men Hannah, hun har jo fått både det ene og det andre av Theodor må skjønne;-) Eller har du blitt så overmoden at hukommelsen svikter kanskje;-))

Og forresten, så har jo jeg fått deg som venn da og det er jeg veldig glad for :-))

Skrevet

Energi er en merkelig ting... Jeg har etter mange år med surr funnet ut hvordan jeg fungerer best. Nemlig ved å utnytte min impulsivitet og virkelyst i øyeblikket. Dersom jeg utsetter ting, så er det nesten for evig...

Mannen min er heldigvis ikke vanskelig å dra med, så når jeg får ånden blir mye gjort...

Attpåklatten: Jeg ser nesten for meg at du får utslett av slike meldinger som den ovenfor...*ler* Har i minnet at du skrev noe om det for en kort tid siden...

Skrevet

He he, sitter nå her og klør litt da;-)) Been there done that.....sukk....jeg er da full av mange gjøremål ennå jeg....men jeg var verre før faktisk og har roet ned tempoet, selv om det siste året har vært ganske hektisk på denne kanten. Prøver hver dag å roe ned.....

Skrevet

Jeg har lidd av "flink-pike" syndromet i mange år, men merker at det avtar heldigvis med alderen...

Det som kommer istedenfor er : "si-det-som-det-er" syndromet, som nok rammer omgivelsene hardere enn den andre varianten! *skratter*

Skrevet

Ja faktisk! Men i tillegg så gagner det deg og din nærmeste familie desto mer, enn å være flink pike hele tiden:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...