Gå til innhold

Nei nå er det nok!

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s
Skrevet

Nå har jeg i bunn og grunn bestemt meg for å være alene. Etter mange skuffelser gidder jeg rett og slett ikke mer, og vet dere hva, det er mannfolkene sitt tap!

Dessuten så er jeg blitt så hard, av gjentatte skuffelser, at jeg ikke tror det finnes en eneste mann med nok tolmodighet til å få meg ut av dette skallet. Mulig 10 til sammen hadde klart det.....hmmm, det hadde jo vært en forlokkende tanke å heller ha 10 menn enn en. Da kunne jeg hatt en til å laget mat, en til å rydde, en til å passet barna, en til å massere bena mine osv...for alt dette skal mye til man finner i en og samme person.

Joda jeg har lyst på flere barn (har kun ett til nå), men hvor vanskelig er det å få til? Jeg skal være fornøyd med ett til og det skal da ikke være noe problem å finne donor til det. Jeg er t.o.m. villig til å reise til Danmark og betale for det der, så her er det ikke snakk om at jeg er skal til å lure noen.

Og nei jeg har heller ingen planer om å skulle forsette et liv på stønader. Om ett års tid er jeg ferdig utdannet og satser på å få meg en artig jobb med god lønn og fleksibel arbeidstid, ser t.o.m. at noen arbedisgivere i min bransje tilbyr sine ansatte gratis lunch, snakcs og massasje på jobben, pluss en hel rekke andre goder.

Joda jeg hører argumentene komme: Hva med barnet? de har rett på en far. Og hva om du møter "drømme" mannen?

For å ta det siste først, møter jeg "drømme" mannen så er det helt sikkert en godt forkledd frosk, som etter et års samboerskap i samme setning klager over at han ikke liker light-dressing og at det er min feil at han har blitt feit. Dessuten har jeg levd såpass lenge at jeg har sett "drømme"-prinser bli forandret til apatiske tv-slaver som ikke gjør annet enn å klage på de aldri får tid til seg selv menst dama rydder hus, tar seg av barna, lager middag, handler inn og jobber overtid for at han skal få realisere seg selv. Herregud jeg blir så kvalm at jeg spyr!

Nei, nå når jeg drømmer når jeg sover så er det ikke lenger om å bli kysset av mrRight, men å skubbe innpåslitne menn unna....faktisk så er det ganske deilige drømmer;-)

Så over til det å måtte ha en far til barnet. Vel et dobbelt hurra for de supre fedrene som er til stede i barnas liv, beklagligvis så er det ikke så mange av de. Og som jeg skrev over, for mange barn så fremstår far som en person som skal ha det stille etter middag når han leser avisen, eller når han ser på tv, eller når han skal forsøke å ta seg en middagslur etter middag. Og siden jeg har en slik far selv kan jeg sende barna til morfar en uke så har de nok fått nok av "farsfiguren" for en stund. Og nei, jeg vil i grunn heller ikke at mine barn skal ha et slikt egoistisk forbilde, som far til mitt første barn er.

Greit at de kan trenge mannlige figur i livet sitt, men jeg kan alltids leie en mannlig barnevakt til de etterhvert som tar de med seg ut annen hver lørdag og en dag i uken.

Puh! Måtte bare få det ut. Går ut i fra at det er flere som føler det slik også. Jeg ser jo at jeg har en veldig viktig oppgave når jeg nå skal oppdra en sønn. Han skal bli empatisk, snill, trofast, ha et sprudlende humør og bestemt så slipper vi at historien gjentar seg:-)

• 11 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, derfor bare har jeg en pulevenn. Så mye enklere.

Skrevet
8 minutter siden, SelenaBrun skrev:

Helt enig, derfor bare har jeg en pulevenn. Så mye enklere.

12 år senere valgte du altså å svare på denne...

Anonymkode: 99318...987

Gjest Minnieropptatt
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

12 år senere valgte du altså å svare på denne...

Du kan trøste deg med at hi fortsatt er aktiv på forumet da 🙂

Skrevet
11 minutter siden, Minnieropptatt skrev:

Du kan trøste deg med at hi fortsatt er aktiv på forumet da 🙂

Sant. Håper hun har fått flere barn på den tiden da 😁

Skrevet

Hadde vært gøy om hun oppdaterte da, når tråden først ble dratt opp. Husker hun var ei tøff alenemor! Jeg ble også alene og var aktiv på aleneforeldre-forumet.

Anonymkode: 8dd94...cad

Skrevet

Ja, hadde vært gøy å høre hvordan det var gått 🤪

Anonymkode: 64c2a...ef7

Skrevet

Hun besøkte siden for bare 12 timer siden så ikke umulig at det kommer en oppdatering :)

Anonymkode: 508b6...dfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...