Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Min forlovede blir 30 til sommeren. Venner maser på han om kjempe bursdag noe han ikke har lyst til. Jeg har begynt å tenke på å gi han et overaskelse bryllup i gave istede. Jeg vet han blir veldig glad, at han slipper å planlegge osv. Han jobber mye for tiden og har ikke tid å tenke på noe sånt. Vi har snakket om bryllup lenge, men to søte små gutter er kommet innimellom planleggingen. Det jeg er mest redd for er hva den nærmeste familien hans sier når han ikke vet noe. Noen vet om det og syns dette var spennende.. Når jeg sier overaskelse bryllup må han jo få vite det når vi plutselig skal i samtale til presten og prøving i kirke men ikke før.. Hva syns dere?
Maud Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg synes ikke dette er en god idé. Jeg ville i hvert fall ikke likt det. En bursdag kan være en overraskelse, den handler liksom bare om ham. Et bryllup er i stor grad noe som skal være deres, altså begge to sitt. Hvis du planlegger alt, blir det jo dine valg som styrer hele opplegget. Jeg vet jo om noen par der begge har blitt overrasket av venner eller familie, tenker det er bedre fordi da har ikke den ene utformet noe på vegne av begge. Det er altså min mening, men du kjenner jo mannen din best og hvis du tror han vil bli glad er det kanskje greit.
Perlemor : ) Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg synes det høres spennende ut jeg. Det er veldig mye man kan ordne selv om mannen ikke er med på all planlegging. Planlegg i grove trekk også får han være med på siste "finish". Du kjenner han sikkert så godt, så han kommer helt sikkert til å like det.
Happy H Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Så kult!!!!synes d va en kjempe fin overraskelse.. virker som du kjenner mannen din godt nok til å vite at han bare vil bli glad for d, så da er d jo bare til å sette igang!!! Kanskje du kan få litt hint om hva han liker mens du planlegger. idn dåkke har snakka om bryllup før e d jo naturlig å ta opp igjen emne no utn at han nødvendigvis får misstanke:) husk bare på at klær som må bestilles kan ta opp til 4mnd å få Masse lykke til..hold oss gjerne oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå