Gummelillan Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 I dag fikk jeg virkelig dusjet to ganger. Skulle følge eldstejenta til SFO i dag tidlig før jeg selv dro til hudpleie (kjempegod mor jeg da som sender ungene på SFO i ferien mens jeg selv pleier meg selv og dibber...?) I det vi skulle gå bøttet det ned. Måtte lete forgjeves etter paraply og sprang bort til skolen med ungen på slep. Vel fremme viste det seg at de var så få der at de skulle holde seg i det SFO-bygget som er for de store barna. Men min datters tøy var innelåst foran deres base og nøkkelen manglet... Måtte løpe halve skolen rundt for å komme meg inn der. Og når all løpingen (..og litt kjefting på SFO...) var over så jeg raskt at bussen var gått. Ringte taxi men det var jeg tydeligvis ikke alene om så jeg måtte stå en halv evighet ute i regnet og vente på taxien. Da den endelig kom var jeg jo gjennomvåt! Men jeg rakk akkurat timen hos hudpleie og gjett om det var deilig å legge seg flat på en oppvarmet benk med teppe over seg da?! Eneste minuset var at Leonora på slutten av besøket ble litt irritert på hun damen som gjorde så mye rart med mammaen hennes.... ;-)
Trollmora Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Del en av formiddagen din var jo bare mas, men del 2!!!!!! Nesten så en stakkars blir misunnelig ! (men bare nesten)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Del 2.... JA TAKK!!!!!! Hvorfor får du så mange sånne deilige ting, Gummelillan? Et lite tips takk :::::::::::::::::::::::::: (Fyll inn her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå