~anette & lukas + ella ~ Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Gutten min liker ikke å ligge på magen i det hele tatt. Det går to minutter også begynner han å grine og vri seg... Han er 3 mnd. Virker som han kanskje er litt stiv i nakken for han klarer ikke å vri hodet like mye til venstre som til høyre... Ligger alltid med hodet til høyre. Har prøvd å snu det, men da nekter han. Whats a girl to do?
Sivalur Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Sånn er det her også, 3,5 mnd og holder ut max et par minutter før han hylskriker. Har alt blitt skeiv i bakhodet, men han klarer fint å snu hodet til begge sider når han bare vil. På 3 mnds kontroll sa hs at et mål kunne være 5x5 minutter på magen daglig, har ikke nådd det målet enda.... Men, hvis du tror gutten er stiv kan du sikkert få henvisning til fysioterapeut fra hs? Det kan jeg her hvertfall.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Ja tenkte jeg skulle snakke med hs om den stivheten, skal på kontroll neste uke. Han klarer å snu hodet begge veier hvis han vil, men det ser ut som det er litt vanskligere mot venstre. Han er ganske skeiv i hodet han også... Men det retter seg etterhvert gjør det ikke det? Hvis de får behandling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå