Gå til innhold

"press" nede i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 9 og de siste dagene har jeg kjent at det føles som det "presser" litt nederst i magen/begynnelsen av underlivet... Når jeg sitter og skal bøye meg er det ¨nesten som det kjennes ut som om noe har vokst inne der og er litt i veien...Flere som har det på samme måte som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann, har det på samme måte... er ca 8 uker,å det kjennes ut som det er tidenes verste mensen som kommer. Magen er akkurat som om den er litt hoven,er sliten i låra å i ryggen. Håper dette går over. Ellers så har jeg ikke noe av alt det man kan få, kvalme,ømme bryster osv...men det kommer sikkert.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme følelsen her!! føles ut som om jeg ska ha mensen noen ganger!!! jeg er bekymret for dette, og kommer derfor til å be om en tidligere ul.... synes dere dette er greit?? eller overreagerer jeg??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,nå går det bedre. Smertene har roet seg,å magen ser normal ut. Så lenge jeg ikke blør så går det greit. Det er jo klart att nå vet jo ikke jeg hvor store smerter du har,så det er best å snakke med lege elle jordmor. Men man leser jo att man kjenner en mens lignende smerte i begynnelsen,så da tenker jeg att det er normalt på en måte. Men alle har det jo ikke likt. Ellers så er jeg i kjempe form,full av energi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være godt å ta en ul for å slippe å gå å være urolig. Ser man hjertet slå nå, så går det mest sannsynlig bra:) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...